حمایت مدیرکل سیمای کرمان از فیلم فرشته مزاحم و تولید زنگ پهلوانی

جلسه ارزیابی فیلم فرشته مزاحم در مرکز سیمای استان کرمان برگزار شد و پیرامون فیلم تولید شده در شهر رفسنجان از توابع استان کرمان بحث و بررسی شد .

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین جلسه ارزیابی فیلم فرشته مزاحم به کارگردانی محمد کریمی در مرکز سیمای استان کرمان با حضور جناب آقایان علیرمضانی مدیر کل مرکز ، عماد محمدی معاونت سیما. احمدی مدیر بخش و جمعی از معاونین برگزار شد و نتایج خوبی به همراه داشت .

علیرمضانی مدیر کل مرکز سیمای کرمان در پایان جلسه با اشاره به اینکه فیلم فرشته مزاحم خوش‌ساخت و دارای داستانی قابل قبول است ، اظهار داشت : امیدوارم با توجه به استعداد و توانمندی کارگردان فیلم بتوانیم تولیدات بهتری را جلوی دوربین ببریم و از توانمندی های استان کرمان هم استفاده کنیم.

مدیرکل مرکز سیمای کرمان اضافه کرد : منتظر طرح های دیگری از شما هستیم و امیدواریم در فیلم های دیگر از گویش کرمانی و بازیگران کرمانی هم استفاده کنیم .

علیرمضانی از تولید مستند زنگ پهلوانی هم حمایت کرد و اظهار داشت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه ای ، تمام توان مجموعه را به کار خواهیم گرفت تا مستند زنگ پهلوانی را هم تولید کنیم.

محمد کریمی تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم ضمن تشکر از مدیرکل مرکز سیمای کرمان ، معاونت سیما و… اظهار داشت : امیدوارم با پخش فیلم فرشته مزاحم در سیمای کرمان رضایت همگان را جلب کنیم و به سراغ تولیدات دیگر برویم .

محمد کریمی تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم با بیان اینکه به دنبال ساخت کار جدیدی در استان کرمان هستم بیان داشت : فیلم مستند زنگ پهلوانی از دغدغه‌های من است لذا امیدوارم با حمایت سیمای کرمان این مستند در استان کرمان و شهرهای مجاور جلوی دوربین برود.

شایان ذکر است بگوییم تولید یک تله فیلم با همکاری سیمای کرمان در پایان جلسه در دستور کار قرار گرفت و تولید مستند زنگ پهلوانی هم اجرایی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>