مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد : از تولید مستند رخصت پهلوان حمایت می کنیم

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد حمایت خود را از تولید مستند رخصت پهلوان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ، آخوندی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در دیدار با تهیه‌کننده مستند رخصت پهلوان ، حمایت خود را از تولید این مستند با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و گسترش ورزش زورخانه ای اعلام کرد .

وی در حاشیه این نشست اظهار داشت : استان یزد دارای زورخانه های قدیمی است که قابلیت به تصویر کشیدن را دارد ، لذا با توجه به قدمت ورزش زورخانه ای در این استان ، جهت تولید ۱۵ قسمت مستند رخصت پهلوان با همکاری ارگانها و نهادها اعلام آمادگی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق عمل نماییم.

دکتر مصطفی کلبادی نژاد مدیرعامل و بنیانگذار رستوران های زنجیره ای کلبادی نیز در زمینه تولید این مستند با هدف جذب جوانان به ورزش آیینی ما ، وارد میدان شد و اعلام آمادگی کرد .

وی که با ورزش پهلوانی بیگانه نیست ، اظهار داشت : با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب در حد توان با این گروه همکاری خواهیم کرد و از کمک های مادی و معنوی خود دریغ نخواهیم کرد.

محمد کریمی تهیه‌کننده مستند رخصت پهلوان نیز در پایان از همکاری و توجه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد تشکر کرد و گفت : قطعا حضور مدیرانی با روحیه پهلوانی در کشور ، ما را در جهت رسیدن به اهدافمان یاری خواهد کرد.

تهیه کننده رخصت پهلوان با بیان اینکه کلبادی نژاد همیشه در صحنه حضور دارد ، بیان داشت : امیدوارم با توجه به فرارسیدن هفته فرهنگ پهلوانی بتوانیم با حمایت کلیه نهاد هایی که به ورزش پهلوانی علاقه‌مند هستند، هرچه سریعتر کار را کلید بزنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>