سید جواد هاشمی : سالها نوکری سید الشهدا را کرد ه ام

سید جواد هاشمی گفت: من نقش‌های مختلفی از شهدا بازی کرده‌ام اما یکی از این نقش‌ها شخصیت حبیب ابن مظاهر است که به خاطر جایگاهی که دارد بسیار متفاوت با همه نقش‌ها برایم بود.
وی اضافه کرد: روزی که نقش حبیب به من پیشنهاد شد خیلی ترسیدم با این‌که نقش شهدا را زیاد بازی کرده بودم اما حبیب پاسبان حریم آل الله بود و این مسئولیت این نقش را زیاد می‌کرد. من حتی تعجب کردم و گفتم سن و سالم به‌گونه‌ای نیست که این نقش را بازی کنم کاش گریم من نمایش داده می‌شد و می‌فهمیدید که چه‌قدر برای این نقش چهره من تغییر کرده‌است و فقط از صدایم مشخص می‌شود که من این نقش را بازی می‌کنم.

*حساسیت‌های موجود درباره ایفای نقش شهدا
سید جواد هاشمی درباره حساسیت‌های ایفای نقش شهدا از جمله نقش شهید کشوری نیز عنوان کرد: وقتی نقش شهید کشوری را بازی کردم مادرش به من گفت «حواست هست این نقش با تو می‌ماند» و همین‌طور هم شد این نقشی بود که با من ماند و من با این نقش معروف شدم.
این بازیگر در بخش دیگر درباره فضایی که در آن بعضی از هنرمندان از اظهار نظر نسبت‌به ارادت به امام حسین ترس دارند عنوان کرد: نوکری سیدالشهدا چنین فیگورهایی ندارد، خود من با سیدالشهدا و پدرشان امیرمؤمنان سال‌ها زندگی کرده‌ام من ۲۵ سال در همین ایام به جز ۳ سال اخیر تئاتر نذر کرده‌ام که تعطیلی چند ساله اخیر هم به‌خاطر مرحوم علی سلیمانی بوده‌است.

محمد کریمی

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>