علیمردانی : زورخانه محلی کاملا معنوی است

امید علیمردانی بازیگر سریال پر طرفدار ستایش در نقش رستم گفت : ورزش زورخانه ای ، ورزش ملی و ارزشی ایران است که باید بیش از اینها در جامعه گسترانیده شود .او که همزمان با برگزاری مراسم ورزش زورخانه ای در زورخانه نیرو شادی حضور یافته بود در بازدید از غرفه رخصت پهلوان با ابراز خوشحالی از اینکه ورزش ملی ومذهبی کشورمان دارای یک نشریه تخصصی است، اظهار داشت : از اینکه با فعالیت های این ورزش آشنایی پیدا کردم، بسیار مسرورم .
او تصریح کرد : متاسفانه تبلیغات در خصوص ورزش باستانی در کشور بسیار اندک است و همین مساله باعث شده که جمع کثیری از مردم با این ورزش غریبه باشند که این موضوع چندان خوشایند نیست . بازیگر سریال ستایش ادامه داد: ما نسلی داریم که به دلیل تبلیغات بیش از حد رسانه های کشورمان در خصوص رشته های ورزشی ، با ورزش میهنی خود بیگانه هستند که این مساله برای کشورمان که به لحاظ فرهنگی بسیار غنی است چندان خوب نیست .

امید علیمردانی همراه با هنرمندان در مشهد الرضا


علیمردانی گفت : رادیو ، تلویزیون ، مطبوعات باید توجه بیشتری نسبت به رشته های ورزشی که ریشه در فرهنگ ایران زمین دارند، داشته باشند و زمینه توسعه آن را به لحاظ فرهنگی مهیا کنند .

وی در ادامه با ابراز تمایل نسبت به آموزش این رشته ورزشی اظهار داشت : در فرصتی که اینجا بودم، بسیار مشتاق شدم تا نکات بیشتری از این ورزش بیاموزم لذا تصمیم دارم تا به طور ویژه از کم و کیف ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی آگاهی پیدا کنم .
این بازیگر ادامه داد : زورخانه محلی کاملا معنوی است که ورزشکاران بزرگی مثل جهان پهلوان تختی در آن رشد یافته و برای کشور افتخار کسب کرده اند .
این هنرمند خوشنام کشورمان به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: باید بزرگان این ورزش معرفی شوند .

دردانه قرقانی نژاد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>