ابراهیم : فاصله بین دارا و ندار را برداریم

خیر و حامی ورزش پهلوانی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :مهربانی سخت نیست، کمک کردن دشوار نیست، فاصله ها هم آنقدرها هم که فکر می‌کنیم دور نیستند، فقط کافیست کمی پنجره اتاقمان را باز کنیم و به اندازه یک نفس کشیدن از حال همسایه هایمان باخبر شویم.
حاج منصور ابراهیم افزود : بگذار باران مهربانی‌ات، همواره ببارد بر گوشه گوشه شهر، برای رسیدن این مهم دستگیری و کمک به همنوعان و نیازمندان درسال نو را جدی بگیریم.
وی بر لزوم دستگیری و کمک به همنوعان و نیازمندان جامعه تاکید کرد وی افزود: خداوند در قرآن به انفاق و بخشش سفارش فراوان کرده و ما باید این سنت حسنه را در خود تقویت کنیم تا با دستگیری از افراد کم بضاعت کمتر شاهد فقر و تنگدستی در جامعه باشیم.
او در ادامه ازمردم و خیران خواست تا در سال جدید ، از فقرا دستگیری کرده و کمک حال مستضعفان و نیازمندان باشند.
خیر وحامی ورزش زورخانه ای بر اهمیت و جایگاه احسان و نیکوکاری در دین اسلام و بزرگان دینی تاکید کرد و گفت: احسان و نیکوکاری مختص روزهای پایانی سال نبوده بلکه همواره باید به فکر همنوعان نیازمند باشیم و شادی هایمان را با آنان تقسیم کنیم.
خادم اهل بیت (ع) تصریح کرد:ضرورت دارد درسال نو با کمک به فقرا و خانواده‌های نیازمند از فرصت این روزها استفاده کرده و با مهیاکردن شرایط لازم ، لبخند و شادی را بر لبان کودکان فقیر بنشانیم و ذخیره ارزشمندی برای دنیا و آخرت خود فراهم کنیم .
او با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان جزو فرهنگ قرآنی و دینی ماست اظهار داشت :گاهی خدا می‌خواهد با دست ما دست بندگانش را بگیرد، وقتی دستی را به یاری می‌گیریم، بدانیم که دست دیگرت در دست خداست.
این پیشکسوت ورزش زورخانه ای خاطرنشان ساخت:فردا که دست‌هایمان از جهان کوتاه می‌شود، حسرت روزگارانی را می‌خوریم که می توانستیم شادی هایمان را هدیه کنیم که نکردیم یا کم کردیم .
وی ادامه داد: حالا که فرصت داریم، درنگ نکنیم، دریغ نکنیم و خط فاصله بین دارا و ندار را برداریم و بگذاریم بهار بیشتر شکوفه بدهد.
این پیشکسوت ورزش تاکید کرد : بگذاریم این بار از روی دستان من و تو، از روی قلب‌های پاک و مهربان ما شکوفه‌هایش را بتکاند بر نگاه منتظر بچه یتیمی کوچک و یا شکوفه ای بروید بر کنج لبان مادر و پدری خجالت زده از روی کودک که اگر ندارند سفره رنگین برای عید پهن کنند، حداقل بتوانند رختی نو بر تن فرزندشان بپوشانند.
حاج منصور ابراهیم در پایان به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: امیدوارم با رعایت بهداشت فردی بزودی نیز کرونا را شکست دهیم و دوباره با سلامت کامل در کنار یکدیگر در زوخانه ها حضور پبدا کنیم.

محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>