تقدیر و تشکر حامی ورزش پهلوانی از مدافعان سلامت

روح الله نوبخت به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : ایام عید، فرصتی برای تقسیم شادی ها و زدودن غم هاست پس این فرصت را از دست ندهیم که فردا دیر است.
این خیر و حامی ورزش زورخانه ای ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث گفت:تازگی و طراوت را همه دوست دارند. پس بیاییم درسال جدید یکدیگر را بیشتر دوست داشته باشیم.
او ادامه داد : سال که نو می شود، طبیعت، چهره جدیدی به خود می گیرد و همه چیز متحوّل می شود؛ پس چرا ما نو ومتحول نشویم و در حال و احوال و اخلاق مان تغییر پیدا نکنیم.
این حامی ورزش تاکید کرد: همانگونه که وسایل کهنه و فرسوده و تقویم های قدیمی و لباس های نامناسب را کنار می گذاریم و عوض می کنیم، اخلاق ناپسند و رذایل و صفات بد و کینه ها و بددلی ها و حسادت ها را هم از خودمان دور کنیم و کمتر از طبیعت نباشیم.
او افزود :وقتی زمین و زمان و سال و حال، «نو» و درختان شاداب می شوند، چرا ما نو نشویم و «تحول حال» نیابیم؟«بهار دلها» همین است.
روح الله نوبخت خاطر نشان ساخت :هرگز مبادا که بهار آید و برود و ما همچنان در خزان و برگ ریزان باشیم ، بهار را باید از «طبیعت» به «روح و جان» آورد و «بهاری» شد.
او که از دوستان نزدیک پهلوان حاج محمد محمودی است می گوید: ما در زورخانه آموخته ایم که عقده ها، اختلاف ها، بد اخلاقی ها، کینه ها و کدورت ها، گله ها و شکوه ها را از یاد ببریم و فضای جدیدی در زندگی هایمان و روابط با یکدیگر پدید آوریم و بگذاریم فصلی نو در اخلاق و روان و روابط مان چهره نماید.
او گفت: زورخانه مکان مودت و دوستی است. انسانهای بزرگی را در خود پرورش داده است انسانهایی از جنس طبیعت ، تر و تازه و بی ریا ، پس ما هم بهاری شویم ، بروییم و بشکفیم و خود را به زینت اخلاق، عفاف، محبت، پاک دلی، پاک چشمی و پاک دستی، بیاراییم و نشان دهیم که «محمدی»، «علوی»، «فاطمی»، «حسینی» و «مهدوی» هستیم.
او افزود : در ایام عید، مردم می کوشند با یکدیگر رفتاری بهتر، صمیمانه تر و شادتر داشته باشند؛ غم ها و غصه ها را کنار بگذارند؛ قهرها را به صلح و آشتی مبدّل سازند و به هر وسیله ای که می توانند، در ایجاد مسرّت، بکوشند و این، همان «تقسیم شادی ها» است که مطلوب است.
او یاد آور شد : بی شک، خیر این رفتار، به همه می رسد و جامعه را نشاط و انگیزه و روحیه می بخشد و از خمودی و یأس و افسردگی می کاهد. رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمود: «محبوب ترین کارها نزد خداوند، آن است که مسرّت و شادی بر مؤمن وارد کنی یا گرسنگی و نیاز او را بزدایی یا رنج و غصه ای را از او برطرف کنی».
روح الله نوبخت درادامه با توجه به وضعیت بغرنج اقتصادی مردم و ورود مهمان ناخوانده ای به نام کرونا گفت: تا می توانیم به هم نوع خود کمک کنیم دست آنان را بگیریم تا روزی دستمان را بگیرند.
او از تمام تلاش گران در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت از پزشکان و زحمتکشانی که برای سلامت مردم ایران تلاش می کنند ، سپاسگزارم.
دردانه قرقانی نژاد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>