مدال‌های قهرمان ۴ دوره کشتی آزاد جهان به سرقت رفت

سارقان با ورود به منزل «ابراهیم جوادی» دارنده ۴ مدال طلای جهان و برنز المپیک همه مدال‌ها و برخی از مسایل منزل او را نیز به سرقت بردند.

«ابراهیم جوادی» گفت: ساعت ۲۰:۳۰ بود که از خانه بیرون رفتم و به منزل پسرم رفتم. که سارقان از این فرصت استفاده کردند و درب ضد سرقت منزل من را شکستند و همه مدال‌های من از جمله ۴ طلای قهرمانی جهان، برنز المپیک، ۲ مدال طلای بازی‌های آسیایی را به سرقت بردند. در مجموع حدود ۱۹ مدال طلا از پیکارهای جهانی، المپیک، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و تورنمنت‌های بین‌المللی بلغارستان، تفلیس و ارتش‌های جهان را به سرقت بردند.
وی اظهار داشت: البته سارقان ۲ قالیچه، سماور عتیقه، ساعت بزرگ رومیزی به همراه شمعدانی را نیز به سرقت بردند.
جوادی بیان داشت: بعد از آن پلیس را در جریان قرارد دادم و تشکیل پرونده شد و سایر اقدامات مانند انگشت نگاری انجام شد.
وی همچنین با انتقاد از درهایی که با نام ضد سرقت به فروش می‌رود، گفت: به هیچ عنوان اینگونه درها ضد سرقت نیست بلکه تنها مقوای فشرده است که سارقات با استفاده از ابزاری که داشتند آنرا به راحتی تراشیده و در را شکسته و وارد منزل شدند. سال گذشته و در ماه رمضان نیز یک مرتبه دیگر دزد به منزل ما آمده بود که فرش را برده بودند و برای همین مجبور شدیم در ضد سرقت بگذاریم که دوباره این اتفاق رخ داد.
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک خاطر نشان کرد: پیش از این برنامه داشتم که با توجه به راه‌اندازی موزه ملی ورزش، همه مدال‌ها و افتخارات ورزشی خود را به موزه ملی ورزش اهدا کنم که متاسفانه این اتفاق رخ داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>