حاج منصور ابراهیم : هزینه مراسم اربعین حسینی را صرف امور خیریه می کنم

ویروس منحوس کرونا که از اسفند ماه سال ۹۸ میهمان تمامی ایرانیان بلکه کشورهای جهان شده است ،حالا باعث گردیده تا برگزاری مراسم اربعین حسینی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
این ویروس خطرناک که تا به حال بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان ما را درگیر خود کرده است و بسیاری را به کام مرگ فرو برده است حالا برگزاری مراسم اربعین حسینی که همه ساله با شکوه برگزار می‌شد را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.
حاج منصور ابراهیم در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: سلامتی تمامی عزاداران حسینی در اولویت اصلی قرار دارد، به همین خاطر فکر نمی‌کنم امسال به استقبال اربعین حسینی برویم.
این خادم اهل بیت عصمت و طهارت در ادامه اظهار داشت: هزینه این مراسم را صرف امور خیریه خواهم‌ کرد تا باقیات و صالحات را برایم به همراه داشته باشد.
وی گفت: به همین خاطر سعی خواهم کرد هزینه کل مراسم اربعین حسینی را صرف امور خیریه یا موسسه محک کنم.
حاج منصور ابراهیم که پارسال مراسم وسیعی را در رابطه با اربعین حسینی در ملاصدرا ونک برگزار نمود به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: دلم برای برگزاری این مراسم تنگ شده است به همین خاطر دوست دارم به استقبال این مراسم بروم ولی بیماری کرونا به من این اجازه را نخواهد داد .
حاج منصور ابراهیم گفت: :اگر شرایط بهتر شود و یا وضعیت سفید در شهر تهران حاکم شود مراسم را به صورت کوچک و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهیم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>