کووید ۱۹ ،نوکری را از ما گرفت

کووید ۱۹ از لحظه ورودش به کشورمان آرامش را بر هم ریخت و باعث شد بسیاری از مشاغل تعطیل و یا به حالت نیمه تعطیل در آید.
این ویروس موذی و خطرناک این روزها چنان خود نمایی می کند که همه را به ستوه در آورده است .
کرونا که وسعتش مجددا تمام بخش‌ها را در برگرفته است حالا سینماها ،تئاترها مراکز تفریحی، دانشگاه‌ها ،مدارس کتابخانه‌ها ، مراکز ورزشی را مجدداً تعطیل کرده و آمار ابتلا و فوتی ها به حدی رسیده که مجدداً ۵ کلانشهر را به حالت نیمه تعطیل در آورده و نگرانی‌ها را بیشتر کرده است .
این ویروس موذی زمانی شدت گرفت که خادمین اهل بیت مشغول آماده سازی مراسم اربعین، رحلت حضرت رسول اکرم و شهادت امام رضا بودند تا اینکه تصمیمات اخیر باعث شد این مراسم حتی در فضای باز هم برگزار نشود و این موضوع باعث گردید بعضی از خادمین نتوانند در آستانه شهادت غریب طوس دین خود را ادا نمایند.
مراسم شهادت امام هشتم شیعیان که همه ساله با حضور هنرمندان و ورزشکاران در بیت صاحب امتیاز فقید رخصت پهلوان برگزار می‌گردید نیز به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد.
بانی این مراسم به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :کرونا اجازه نوکری به ما نداد و همین موضوع باعث شد تا این مراسم برگزار نشود.
این خادم اهل بیت افزود: به خاطر رعایت حال مدعوین و اینکه بیماری کرونا شیوع پیدا نکند تصمیم گرفتیم این مراسم را برگزار نکنیم و تمام هزینه‌ها را صرف امور خیر کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>