پیشکسوتان عرصه هنر اینروز ها فقط نیازمند حمایت عاطفی هستند

پیشکسوتان عرصه هنر این روز ها در غربت و عزلت به سر می برند و فقط نیازمند حمایت عاطفی هستند.
همانهایی که یک روز مهر و محبت، عشق و صفا را به جامعه هدیه می کردند، امروز خودشان منتظر این هستند تا ببینند که ما مردم ایران چقدر قدردان آنها هستیم.
بسیاری از این عزیزان در بستر بیماری هستند و یارای حرکت نیستند مثل رحمان مقدم مردی که سالها هنرتلویزیون و سینما با وجود وی ارزشی دوچندان می یافت .
واقعیت این است آنها نیاز مالی ندارند، بلکه تشنه محبت هستند و می خواهند مردم قدرشناس این سرزمین بیشتر آنها را ببیند و درکشان کنند و در دوره کهولت سن کنارشان باشند .

آنها آرامش را در میان مردمان وطن شان می بینند و می خواهند .
البته در این میان کسانی هستند که آنها را دوست می دارند و محبتهایشان را با آنان تقسیم می کنند.
یکی از این افراد حاج مهدی بنویدی است همون که در عرصه ورزش، پیشکسوتان این حوزه را مورد حمایت قرار می دهد و در عرصه هنر نیز تمام تلاش خود را می کند که به پیشکسوتان عرصه هنر سخت نگذرد .
او در چند جمله کوتاه می گوید : تمام تلاش خود را می کنم که به هنرمندان کشورم سخت نگذرد و تلاش می کنم بهترین لحظات رادر کنار آنها سپری کنم.
بنویدی توضیح می دهد :هنر و ورزش از آن دست مواردی است که می تواند پیشینه هنری و فرهنگی کشورمان را به خوبی به نمایش بگذارد ، این موضوع از ظرفیت بالایی برای ایجاد شرایط مساعد فرهنگی برخوردار است و مردم می توانند با همدلی کارهای ارزنده‌ای برای کسانی که بانی هنر و ورزش هستند ، صورت دهند.
وی اضافه کرد : ما وظیفه داریم که از هنرمندان پیشکسوت به هر طریق ممکن تقدیر و تشکر کنیم تا رغبت بیشتری در انتقال تجربیات خودشان به نسل جوان و جدید هنری پیدا کنند.
این خیر وحامی ورزش گفت :دیدار با هنرمندان پیشکسوت و تجلیل از آنها می تواند زمینه ساز امید به آینده باشد.
او ضمن قدرشناسی از نشریه خط پایان اظهار داشت : این عزیزان زمینه سازی کردند تا با بزرگان و پیشکسوتان عرصه هنر و ورزش دیدار کنیم و در حد توان ضمن بیان مشکلات و معضلات موجود دراین عرصه از تلاش هایشان تجلیل کنیم .
بنویدی یادآور شد : نقش و جایگاه و اهمیت پیشکسوتان در عرصه فرهنگ و هنر بسیار اهمیت دارد و جامعه‌ای پویاست که هنرمندان آن جامعه، پویا و سرزنده باشند و بدون تردید برای پویایی و زنده نگه‌داشتن هنرمندان، تکریم به جا و شایسته از پیشکسوتان بسیار لازم است.
او گفت : هنرمندان پیشکسوت کسانی هستند که عمری فارغ از صنعت دیجیتال امروزه با ایده‌های خلاق و لوازم مبتدی هنری در خدمت مردم بوده‌اند و امروز گنجینه‌ای بزرگ از هنر هستند که در بین مردم سرافرازانه حضور دارند و اگر امروز هنرمندان آکادمیک از تجربه بسیار گران‌بهای هنرمندان پیشکسوت بهره‌مند نشوند، آن طور که باید و شاید به فرهنگ و هنر اصیل ایرانی آنها پی نبرده‌اند.
محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>