مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی بعد از کرونا در زاهدان

مجتبی جوهری (رییس فدراسیون ورز ش زورخانه ای و کشتی پهلوانی) از رشد چشمگیر در توسعه زیرساخت های ورزش پهلوانی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

نشست هم اندیشی رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور با حضور مجتبی جوهری رئیس فدراسیون، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، کهن کسوتان، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران این رشته در سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.
در این نشست کهن کسوتان، پیشکسوتان و ورزشکاران نقطه نظرات خود را به سمع و نظر رئیس فدراسیون رسانده و همچنین مجتبی جوهری رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی، حمایت فدراسیون از ظرفیت و پتانسیل های این رشته در استان جزو اولویت ها خواند.
برگزاری کلاس های رایگان آموزش مربیگری و داوری جهت دانشگاه دانش افزایی مربیان و ورزشکاران این رشته از مهمترین اقدامات فدراسیون خواهد بود.
برگزاری مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی و زورخانه ای با حضور کشورهای همسایه بعد از شرایط کرونا به میزبانی زاهدان از خبرهای خوب رئیس فدراسیون بود.
به گزارش رخصت پهلوان آنلاین گود زورخانه ای شهرستان زاهدان و پروژه ملی سالن ۴۵۰۰ نفری دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان مراحل ساخت را پشت سر می گذارد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>