هوریار : موفقیت فیلم پهلوان هرگز نمی میرد که یک کار پهلوانی است را آرزو دارم

هوریار خواننده جوان کشورمان اهل رابطه بازی نیست ‌و دوست هم ندارد رابطه ای ، پله های ترقی را طی کند به همین خاطر تلاش می کند تا پا جای بزرگان این رشته بگذارد.
او که از سال ۱۳۶۸ کارش را از آموزشگاه گریلی شروع کرده است به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین می گوید : در خدمت استاد لطفعلی سیلانی ردیف های آوازی و دستگاههای موسیقی را فرا گرفتم و هم اکنون نیز در همین راه تلمذ می کنم .
او که کارهای فاخری را اجرا نموده است ، برای تیتراژ پایانی فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه کنندگی محمد کریمی قطعه ای را اجرا نموده است.
هوریار در همین رابطه به خبرنگار ما گفت : چون به ورزش پهلوانی علاقه داشتم و دستگیری را یکی از اصول معرفت و مردانگی می دانم، با توجه به فیلمنامه پهلوان هرگز نمی میرد که در همین مسیر حرکت می کرد به دعوت محمد کریمی برای اینکار لبیک گفتم و قطعه ای را با شعر زیبای امیر پارسایی مجد و تهیه و تنظیم سهراب لهراسبی در دستگاه ماهور اجرا کردم که امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.
وی در ادامه افزود : هنرمندان دیگری چون استاد ناصر رحیمی، احسان واشویی، علی بختیاری و خانم کیان بخت در تهیه این اثر یاریگرم بودند که جا دارد از همگی کمال تشکر را داشته باشم .
هوریار که از حضور در کنار اعضای این فیلم ابراز خوشحالی نموده گفت : موفقیت فیلم پهلوان هرگز نمی میرد که یک کار پهلوانی و ورزشی است را آرزو دارم و امیدوارم در آینده نیز ساخت فیلم های پهلوانی در دستور کار قرار بگیرد.
خواننده تیتراژ پایانی فیلم پهلوان هرگز نمی میرد گفت : برای نمایش این فیلم در شبکه نمایش خانگی لحظه شماری می کنم چون با پخش این فیلم بیشتر از گذشته به خصوصیات اخلاقی جهان پهلوان تختی و مرام او پی خواهیم برد.

حمید کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>