احمدزاده : همدلی و وحدت رویه، ویژگی شاخص مدیریت مجتبی جوهری است

مهندس سالار احمد زاده رئیس هیات پهلوانی کرمانشاه گفت : بیش از ۴۰ سال است که به ورزش زورخانه ای
می پردازم. علیرغم داشتن سابقه قهرمانی در رشته چرخ تیز و حضور در میادین بین المللی، مربیگری تیمی
( تیمی متشکل از ۳۰ نفر از ورزشکاران کرمانشاه) که در حضور مقام معظم رهبری به ورزش پرداخته اند، افتخاری بزرگ برای بنده محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: همچنین بیش از ۱۵ سال، افتخار مربیگری تیم جانبازان قطع نخاع ، قطع عضو و اعصاب و روان را داشتم  که با احداث زورخانه قمربنی هاشم(ع) و برنامه ریزی های صورت گرفته پس از یک سال تمرین با تشکیل یک تیم منسجم توانستیم ده سال متوالی قهرمان کشور شده و در عرصه بین المللی نیز افتخار آفرینی کنیم.

احمد زاده گفت: یکی از اولویتهای بنده تلاش برای تاسیس زورخانه در استان بوده که با همت سپاه پاسداران و کانون های بسیج توانستیم چندین زورخانه تاسیس کنیم. در زمان ریاست بنده در شورای شهر کرمانشاه زورخانه ۲۰۰۰ متری غیرمسقفی در دل کوههای طاقبستان کرمانشاه ساخته شد که نمونه آن در کشور وجود ندارد. از جمله ویژگی های این زورخانه غیرمسقف که در خوش آب و هوا ترین نقطه شهر کرمانشاه واقع شده می توان به امکان ورزش کردن حدود ۸۰ نفر ورزشکار بطور همزمان ، حضور بیش از هزار نفر تماشاگر و برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی اشاره نمود.

زورخانه بزرگ امیرالمومنین (ع) شهرداری که بزرگترین زورخانه غرب کرمانشاه است را در مدت ۱۱ ماه ساختیم که این زورخانه مجهز به سالن بدنسازی و کشتی نیز می باشد. کلیه برنامه های فوق در زمان مدیریت دکتر جوهری در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه محقق گردید. همدلی، همسویی و وحدت رویه ویژگی شاخص مدیریت مجتبی جوهری است.

رییس هیئت زورخانه ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بازگشت کشتی پهلوانی به فدراسیون زورخانه ای که با بی تدبیری یکی از مسئولین سابق فدراسیون از ورزش زورخانه ای جدا شده بود با تدبیر و برنامه ریزی دقیق  دکتر جوهری به خانه اصلی خود بازگردانده شد. مگر می شود آیین ضرب و زنگ مرشد، سجده رفتن پهلوان و دعا که در ورزش پهلوانی نهفته است را از کشتی پهلوانی جدا کرد؟

احمدزارده شایان ذکر شد: غیر سیستم اداری و استفاده از اتوماسیون که باعث افزایش سرعت در امور اداری و ابلاغ بخشنامه ها شده است، برگزاری منظم و مداوم مسابقات که باعث حفظ آمادگی قهرمانان در طول سال شده بود، بروز رسانی و توسعه آموزش و برگزاری دوره های مربیگری، داوری و مدرسی برای تمامی استان ها، گسترش ارتباط بین استان های کشور به اشکال و طرق مختلف از دیگر گزینه های مثبت این فدراسیون است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: آئین معنوی پدران گود الگوی فرهنگی تمام عیار برای همه فدراسیون هاست. پدران گود یعنی ارج نهادن به همه خدمات و بزرگ منشی کهن کسوتان و صاحبان ورزش زورخانه ای یعنی گوش فرادادن و شنیدن پیشکسوتان یعنی توفیق زیارت، یعنی پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا(ع)، یعنی تجدید دیدار پیشکسوتان با یکدیگر یعنی ایجاد روحیه و نشاط بین بزرگان ورزش زورخانه ای که از دیگر افتخارات این دوره بوده است.

رییس هیئت پهلوانی استان کرمانشاه بیان داشت: در این فدراسیون اهتمام ویژه ای به منشور هشت گانه  ورزش زورخانه ای  و مسئولیت های اجتماعی به صورت فراگیر دیده می شود. حضور مفید و موثر پهلوانان در مناسبت های مختلف، صیانت از ارزشهای نظام، دستگیری از مستمندان، کمک به آسیب دیدگان از سیل و زلزله، در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و برنامه های انساندوستانه دیگر به کمک ورزشکاران و پهلوانان ورزش زورخانه ای از مواردی است که در این دوره بیشتر از قبل بوده است. جا دارد در اینجا یادی کنیم از زنده یاد کریم اسیایی ( رییس سابق هیات ورزشهای زورخانه ای استان آذربایجان غربی) که بر اساس منشور هشت گانه ابلاغی فدراسیون به یاری هموطنان زلزله زده کرمانشاه آمده بودند.

احمد زاده تاکید داشت: خوشبختانه بر خلاف گذشته درب اتاق رئیس فدراسیون در این دوره همواره بر روی جامعه ورزش زورخانه ای باز بوده است. روحیه بسیجی و آماده به خدمت. رزمنده ای که دیروز در غرب کشور و در حمله مرصاد افتخار آفرینی نمود و خالصانه در تیپ مسلم و مقداد در کنار شهیدانی چون شهبازی و ریزه وندی و حاج حامد یعقوب نژاد ها افتخار خدمت خالصانه داشته اشت و دفاع از نظام و انقلاب را داشته است و امروز در این سنگر نشان داد هنوز راه شهدا باصلابت ادامه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>