سید محسن بزازیان: برای هنرمندان کلاس های آموزشی برگزار کنیم

سید محسن بزازیان به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : حضور اعضای نشریه تخصصی ورزش باستانی و کشتی پهلوانی که درباره ی این ورزش قلم می زنند در این روزهای کرونایی باعث خواهد شد تا جوانان بیشتری جذب این ورزش شوند چرا که آنان تبلیغ کننده این ورزش هستند .
او آنگاه به نقش پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: پیشکسوتان نگین انگشتری این ورزش هستند لذا باید از تجارب آنها استفاده کرد .
سید محسن بزازیان در ادامه سخنانش گفت: امیدوارم در آینده نزدیک و با خروج کرونا دوباره شاهد حضور رخصتی ها همراه با هنرمندان در مشهد باشیم و بیشتر از خدمات آنان قدردانی کنیم .
او که فرزندش نیز در این راه گام برداشته ، حضور جوانان در این عرصه را بسیار مهم توصیف کرد و با بیان اینکه این ها آینده سازان این ورزش هستند خواستار برنامه ریزی برای جذب بیشتر آنها شد .
وی تصریح کرد : حضور جوانان باعث رونق بخشی وشادابی زورخانه می شود و این مهم به طور جدی باید مورد توجه قرار بگیرد .
وی درادامه با اشاره به نقش مهم پیشکسوتان به عنوان مربی اظهار داشت: آنها کوله باری از تجربه هستند ونباید بگذاریم کهولت سن باعث شود که این عزیزان به حاشیه بروند و خانه نشین شوند .
سید محسن بزازیان آنگاه افزود : حضور هنرمندان هر از گاهی باعث می شود تا استقبال بیشتری از این ورزش به عمل آید به همین خاطر حضور هنرمندان را در کنار ورزش باستانی مفید می دانم .
وی در پایان ضمن تشکر از نشریه رخصت پهلوان گفت : امیدوارم با توجه به محبوبیت هنرمندان برای رونق این ورزش ، کلاسهای آموزشی برای آنان برگزار کنیم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>