کاوه: باشگاه استقلال نباید از حضور کشتی‌گیران در جام‌جهانی کشتی جلوگیری کند

مدیر تیم ملی کشتی آزاد گفت: باشگاه استقلال نمی‌تواند از حضور کشتی‌گیران در جام‌جهانی کشتی جلوگیری کند.

محسن کاوه در خصوص شرایط برگزاری لیگ برتر کشتی اظهار داشت: دور برگشت لیگ بهتر برگزار شد و کشتی‌گیران شرایط بهتری داشتند. بیماری کرونا، عدم امکانات تمرینی در دور اول باعث شد در دور اول کمی کیفیت پایین باشد ولی در این سری از مسابقات کیفیت جبران شد. روی هم رفته لیگ بهانه‌ای شد تا چرخه کشتی به خوبی برگزار شود.
وی در خصوص مخالفت باشگاه استقلال با اعزام کشتی‌گیرانش به مسابقات جهانی گفت: اولویت اصلی ما تیم ملی است. کادر فنی تشخیص داده است ۲ نفر از کشتی‌گیران که در لیگ کشتی می‌گیرند را به مسابقات اعزام کند. این ۲ نفر عموزاد در وزن ۵۷ کیلو و امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلو است تا به مسابقات جهانی اعزام شوند.
مدیر تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند. یک زمانی در لیگ وقتی مسابقات جهانی نبود می‌گفتند ۷-۸ نفر کشتی نگیرند. خواهش می‌کنم مسئولین تیم دانشگاه آزاد و استقلال همکاری کنند و از نفرات بعدی‌شان استفاده کنند. ما یک نامه به تیم‌ها می‌زنیم تا همکاری‌شان را بیشتر کنند.
کاوه در رابطه با اینکه آیا تیم‌ها حق این را دارند کشتی‌گیرشان را اعزام نکنند،‌گفت: نه، نمی‌توانند. ما دوست داریم این مسائل دوستانه حل شود. قدیم نامه می‌زدند و می گفتند ۲۰ نفر در لیگ، کشتی نگیرد و به کسی هم جوابگو نبودند. الان اعزام را حداقلی کرده‌ایم تا به کسی ضربه نخورد تا تیم‌ها از نفرات‌شان استفاده کنند. ۲ جوان به مسابقات جهانی می‌روند که آینده‌های کشتی ما هستند و امیدوارم تیم‌های‌‌شان شرایط را درک کنند و همکاری لازم را داشته باشد.

وی در خصوص مسابقه انفرادی جهانی عنوان کرد:‌ خیلی از تیم‌های دنیا از این مسابقه انصراف داده‌اند اما تیم ملی روسیه ترکیب خوبی دارد. این مسابقه برای ما بحث نتیجه نیست بلکه این است که این ۲ کشتی‌گیر میدانی بینند تا در آینده از آنها استفاده کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>