مرشدان زورخانه از برترین هنرمندان جامعه هستند

باستانی کار هنرمند کشورمان گفت : مرشدان زورخانه از برترین هنرمندان جامعه هستند.
رامین باژبان در حاشیه حضور هنرمندان و پیشکسوتان ورزش باستانی درزورخانه باب الحوائج شهرک ولیعصر ضمن ارج نهادن به ورزشکاران رشته ی ملی و مذهبی کشورمان از همه مرشدان به عنوان هنرمندانی تمام عیارنام برد که باید به جامعه معرفی شوند .
او گفت: ورزش زورخانه ای تنها ورزشی است که نمی توان فقط به صرف ورزش به آن نگاه کرد بلکه ورزشی است که ابعاد مختلف سالم سازی جسم و روح را توامان برعهده دارد .
باژبان افزود: ویژگیهای مهم این ورزش باعث شده پس از گذشت سالیان سال امروز شاهد آن باشیم که ورزش زورخانه ای در جهت مراقبت از بهترین آداب و رسوم ما سیر صعودی را طی می کند.
او با ذکر این نکته که همه کسانی که وارد این رشته ورزشی می شوند، آداب خاصی را رعایت می کنند گفت: فضای معنوی این ورزش می تواند در جامعه ما ساری و جاری شود.
این هنرمند و خواننده مذهبی کشورمان افزود: این خصلت ها، ورزش زورخانه ای را دارای مولفه هایی کرده که اگر احیا شود شاهد تحول بزرگی در جامعه خواهیم بود.
او سپس به مولفه هایی که ورزش زورخانه ای را با هنر ارتباط می دهد اشاره کرد و ادامه داد: آوای پهلوانی و ملودی خاصی که در این ورزش وجود دارد سبب می شود مرشدان زورخانه جزو برترین هنرمندان باشند.
باژبان تاکید کرد : با رشد تکنولوژی می توان فرصت بروز استعدادها را در هردو حوزه ورزش و جوانان مهیا کرد و این با تلاش امکان پذیر است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>