رضا صفایی پور:باید چهره ی واقعی پهلوانان و جوانمردان به تصویر کشیده شود

رضا صفایی پور بازیگر سینما و تلویزیون ضمن تاکید بر حمایت از آیین ها و سنتهای ایرانی گفت: صدا، سیما، روزنامه ها و هفته نامه ها نقش بسیار مهمی در معرفی فرهنگ، آداب و سنن ایران دارند.
وی از ورزش باستانی به عنوان بخشی مهم از فرهنگ، سنن و آیین ملی مذهبی کشورمان نام برد و خاطر نشان ساخت: باید در فیلم ها و سریالهای تلویریونی به این مقوله بیش از پیش پرداخته شود.
بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد:تاریخ ایران مملو از انسانهای بزرگی است که با به تصویر کشیدن زندگی آنها، می توان بسیاری از صفات اخلاقی نیکو را که در دنیای امروز منسوخ شده است، احیا کرد.
وی افزود: پوریای ولی، تختی و بسیاری از پهلوانان و جوانمردان معاصر کسانی هستند که ساعتها می توان از آنها نوشت.
رضا صفایی پور ادامه داد: اینها عموما انسانهایی برخاسته از زورخانه ها بوده‌اند و داستانهای بسیاری از آنها نقل شده که باید به تصویر کشیده شوند تا نسل جوان با آن افراد آشنا شوند.

وی با اشاره به نقش رسانه های گروهی در معرفی انسانهای بزرگ ایران ، تاکید کرد: رخصت پهلوان سالهاست که صفحاتی از این نشریه را به معرفی تاریخ‌سازان کشورمان اختصاص داده است و نویسندگان ،فیلم سازان و اهل قلم می‌توانند با مطالعه این داستانها، زیباترین برنامه ها ، فیلم ها و سریالها را به تصویر بکشند.
بازیگر فیلم پرچم های قلعه ی کاوه  به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : باید از نشریاتی که در راستای فرهنگ ، تاریخ و آیین و سنن این مرزو بوم قلم می زنند، حمایت شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>