دبیر: کشتی باید نگین ورزش ایران باشد

رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی به عنوان ورزش اول کشور باید دارای بهترین امکانات باشد و نگین ورزش ایران باشد.
علیرضا دبیر در مراسم افتتاحیه ساختمان نوسازی شده فدراسیون کشتی و همچنین تجلیل از منصور برزگر و محمد بنا اظهار داشت: فدراسیون کشتی در تصمیمی اشتباه به ورزشگاه آزادی آمد. کار اجرایی و کار فنی در کنار هم اصلا اتفاق خوبی نیست. سالن شهید صدرزاده هم متعلق به کشتی شد و از روسای فدراسیون های جودو و شمشیربازی تشکر می کنم که دیگر این موضوع را پیگیری نکردند.

وی خاطرنشان کرد: روزی که آمدم ساختمان فدراسیون شرایط خوبی نداشت و چند رییس فدراسیون خارجی از جمله رییس فدراسیون‌های کشتی صربستان هم به ایران آمدند که خوب نبود.
دبیر افزود: به ساده زیستی باور دارم اما کشتی باید نگین ورزش ایران باشد. کشتی مثل خاویار و فرش ماست و حتما باید جایش بالاتر از یک رشته ورزشی باشد.
رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: وقتی آمدم تشک‌های خانه کشتی را ساس زده بود اما خدا را شکر این مجموعه هم بازسازی شد و الان به خوبی مورد استفاده کشتی گیران و تیم‌های ملی قرار می‌گیرد. اگر اداری، داوری و … قوی شود و بودجه وزارت هم در شان کشتی باشد قهرمان المپیک می‌شویم.
وی همچنین به برگزاری مراسم تجلیل از بنا و برزگر اشاره کرد و گفت: زحمات بنا بر هیچکس پوشیده نیست و مشخص است که جهش کشتی فرنگی از چه سالی شروع شده است. تجلیل از او ربطی به سرمربیگری تیم ملی ندارد و این مراسم برای تجلیل از سال‌ها زحمت اوست. امیدوارم فقط کشتی‌گیر نسازید و به پرورش مربی هم بپردازید.
دبیر در پایان گفت: از منصور برزگر هم تشکر می‌کنم. پدر مرحوم من و منصور برزگر در سازمان آب شاغل بودند. برزگر بر گردن کشتی ایران و خیلی از ما حق دارد. او بیش از ۶۰ سال و بنا نزدیک به ۵۰ سال به کشتی ایران خدمت کردند و کشتی ایران آن‌ها را فراموش نمی‌کند.
ساختمان جدید فدراسیون کشتی با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورش، تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش، کریمی رییس سازمان توسعه، ‌منصور برزگر، محمد بنا، غلامرضا محمدی، علیرضا رضایی، علی اکبر حیدری، ابراهیم مهربان، محمد طلایی، بهروز حضرتی پور، حبیب الله اخلاقی، علیرضا لرستانی و جمعی دیگر از اهالی کشتی افتتاح شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>