اختتامیه جشنواره فیلم های ورزشی اسفندماه ۹۹ برگزار می شود

پس از ماه ها انتظار اختتامیه دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی اسفندماه ۹۹ برگزار خواهد شد.
مجتبی علوی دبیر جشنواره فیلم های ورزشی ضمن تأیید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : همزمان با فرارسیدن ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) ‌اختتامیه دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد .
این مقام مسئول که تا‌کنون جهت برگزاری اختتامیه این جشنواره تلاش های بسیاری را انجام داده است، اظهارداشت : مقدمات کار و نشست های تخصصی انجام شده و بدون شک روز ۷ اسفند ۹۹ و همزمان با فرارسیدن ولادت امیر مومنان به استقبال جشن ولادت خواهیم رفت و در فضایی کاملاً بهداشتی و وسیع اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره را برگزار خواهیم نمود.
علوی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : یک هفته قبل از برگزاری مراسم پایانی ، اکران آنلاین فیلم های منتخب با اجازه از مالکان فیلم‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است و فیلم‌های منتخب نیز با حضور کارگردان و تهیه کننده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دبیر جشنواره فیلم های ورزشی با تاکید بر اینکه تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه تغییر نخواهد کرد، ادامه داد: مراسم اختتامیه با محدودیت و با حداقل ظرفیت سالن برگزار خواهد شد و امیدواریم مراسم با شکوهی را در دوران کاملاً کرونایی برگزار نماییم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>