پیشکسوت ورزش زورخانه ای : کرونا، ورزش را از رونق انداخته است

بابک مهرتاش پیشکسوت صاحب زنگ ورزش پهلوانی استان قزوین در گفتگوی نوروزی با رخصت پهلوان با اشاره به اینکه کرونا ، کلیه رشته های ورزشی بویژه ورزش زورخانه ای را از رونق انداخته است، اظهار داشت: با ورود این ویروس خطرناک به کشورمان عملاً کسب و کارها از رونق افتاد که ورزش های مختلف به ویژه ورزش زورخانه ای نیز از این قاعده مستثنی نبود لذا باید برای گرم نگه داشتن محفل های ورزشی چاره ای اندیشید.
خیر و حامی ورزش پهلوانی که چندی پیش در آستانه ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در زورخانه باب الحوائج به مدیریت سرهنگ اسماعیل سرپرست نیز مورد تجلیل قرار گرفت ، بیان داشت: برای اینکه از ورزش و پیرامون آن با حضور پررنگ کرونا ، فاصله نگیریم باید رویه زندگی را تغییر دهیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی، فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی را دنبال کنیم تا با پایان کرونا نیز از هر جهت آماده و سرحال باشیم .
رئیس اسبق هیات سوارکاری استان قزوین در ادامه گفت : در عرصه ورزش همیشه با مشکلاتی مواجه بودیم که حضور کرونا این مشکلات را دوچندان کرد که امیدوارم با ریشه کن شدن ویروس کرونا، اختلافات نیز از ورزش رخت بر بندد و با عبور از مشکلات فراروی رشته‌های مختلف ورزشی به سمت رسیدن به جایگاه اصلی ورزش ایران حرکت کنیم.
بابک مهرتاش با بیان اینکه باید از ورزش پهلوانی که ریشه در آبا و اجداد ما دارد، حمایت ویژه‌ای به عمل آوریم گفت : حمایت مسئولین ، حمایت رسانه ملی از ورزش ملی و مذهبی کشورمان بسیاری از موانع و مشکلات را از بین خواهد برد و با حضور رسانه‌های مکتوب همه‌چیز جهت حضور نسل جوان که جویای نام هستند، تکمیل خواهد کرد.
پیشکسوت صاحب زنگ ورزش پهلوانی تأکید کرد : تزریق منابع مالی به ورزش زورخانه ای در استانها و شهرستانها که پتانسیل بسیار بالایی دارند، باعث خواهد شد که در این رشته حرف‌های زیادی با حضور اقشار مختلف مردم و در رده‌های مختلف سنی داشته باشیم .
بابک مهرتاش اظهار داشت: باید در سال ۱۴۰۰ و با توجه به شیوع بیماری کرونا ، دستگیری از ضعفا و اهالی زورخانه که از این راه امرار معاش می‌کنند را در این شرایط اقتصادی در دستور کار قرار دهیم.
این خیر و حامی ورزش گفت : خوشبختانه با حضور این بیماری و مشکلات موجود کماکان ضرب و نوای مرشد از کوچه و خیابان های شهرستان قزوین به گوش می‌رسد و فعالیت‌ها انجام می‌شود ولی به نظرم باید توجه بیشتری به این ورزش و فعالان آن داشته باشیم.
پیشکسوت صاحب زنگ ورزش پهلوانی قزوین به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : بسیاری از پیشکسوتان ورزش نیز به
علت های مختلف در منزل روزها و شبها را به پایان می رسانند که از این عزیزان نیز باید حمایت به عمل آید.
بابک مهرتاش که همیشه در کنار هنرمندان نیز بوده است ، اظهار داشت : باید در این شرایط و شیوع بیماری به سراغ هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون هم برویم و از آنان نیز دلجویی کنیم .
مهندس بابک مهرتاش با بیان اینکه مدافعان سلامت را بیشتر دریابیم، از مردم عزیز و جامعه ورزشی خواست با حفظ پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک آرامش را به اردوی آنان باز گردانیم .

س . کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>