محمد تورانی: برای نابودی کرونا به دستورات جامعه عمل بپوشانیم

محمد تورانی جانباز جنگ تحمیلی و از زحمتکشان زورخانه حیدر کرار اسلامشهر در جهت شکوفایی ورزش ملی کشورمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و تمام لحظات در کنار ورزشکاران باستانی اسلامشهری است و خود را خادم این ورزش قلمداد می‌کند.

او که هیچگاه لب به سخن نمی گشاید، با حضور اعضای رخصت پهلوان آنلاین در زورخانه حیدر کرار بالاخره به حرف آمد و گفت :چون ورزش پهلوانی با نام حضرت حق و اهل بیت شروع و به پایان می رسد به آن عشق می ورزم ولحظه‌ای هم از آن غافل نخواهم شد.
حاج محمد تورانی اظهار داشت: با ضرب و نوای مرشد جان می گیرم لذا امیدوارم این ورزش ولایی به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند و در ساعات مختلف تلویزیون ملی کشورم ،جهت آموزش این ورزش برای جوانان برنامه هایی را ضبط و پخش نماید .
جانباز جنگ تحمیلی ادامه داد: علاقه‌مندی زیادی به ورزش پهلوانی دارم به همین خاطر در خلوت خود و با آموزش‌های دوست خوبم سیدرضاحسینی گاهی میل به دست می گیرم و حرکات ورزش پهلوانی را انجام می دهم تا علاوه بر صیغل دادن روح و جسم ،در این مسیر قرار بگیرم .
حاج محمد تورانی در این شرایط حساس به جهت ورود ویروس کرونا به کشور گفت :باید برای نابودی این ویروس منحوس به دستورات وزارت بهداشت جامعه عمل بپوشانیم و همه چیز را با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع و به پایان برسانیم.

محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>