مهدی ابراهیمی : کرونا برود به پابوس امام رضا می روم

مهدی ابراهیمی بازیگر کوتاه قامت سینمای ایران که سال گذشته و قبل از حضور کرونا به همراه رخصتی ها و تنی چند از هنرمندان به مشهد مقدس سفر کرده بود به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : با خروج کرونا از کشور در اولین اقدام به پابوس امام رضا (ع) خواهم رفت و بعد از آن نیز در محیط زورخانه حاضر خواهم شد.
وی که با حضور در جمع رخصتی ها با اهالی زورخانه نیز ارتباط خوبی برقرار کرده بود اظهار داشت : محیط معنوی زورخانه روح و جسم انسان را صیقل می دهد و انسان را به آرامشی کامل فرو می برد به همین خاطر دوست دارم با پایان این بیماری در جمع این اهالی نیز مجدداً حضور پیدا کنم ودر لیست مسافرین مشهد رخصتی ها در سال های آینده قرار بگیرم .
مهدی ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید ورزش زورخانه‌ای بیشتر شناخته و دیده شود گفت : وظیفه این مهم بر عهده رسانه‌های مختلف به ویژه سازمان صدا و سیما است لذا امیدوارم شبکه های مختلف برای شناخت بیشتر این ورزش وارد میدان شوند و اهالی قلم نیز در کنار نشریه رخصت پهلوان به گسترش این ورزش کمک کنند .
بازیگر کوتاه قامت سینما و تلویزیون اظهار داشت : حضور در جمع رخصتی ها باعث شد به دعوت محمد کریمی برای بازی در فیلم باشگاه زن ذلیلان نیز انتخاب شدم که به نظرم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
او که در برنامه عصر جدید هم خوش درخشید، گفت : از برادران کریمی به خاطر لطف و محبت شان به کوتاه قامتان کمال سپاس را دارم و امیدوارم این حرکت‌های فرهنگی و مذهبی تداوم داشته باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>