ضربه ای دیگر بر پیکره ی ورزش زورخانه ای

ماه مبارک رمضان، بهار ورزش باستانی است و در همین ماه است که ورزش باستانی رونق گرفته و جوانان و نوجوانان بسیاری به جهت فعالیت در این ورزش از افطار تا سحر جذب آن می شوند و در کل ورزش باستانی حال و هوای دیگری به خود می‌گیرد .
این ورزش که سالهاست با بی‌مهری روبرو گذشته است حالا با ورود ویروس کرونا به کشور یک سال و اندی است نیمه تعطیل یا به حالت تعطیلی دائم درآمده و کمتر کسی سراغی از فعالان این رشته به ویژه مرشدین که از همین راه امرار معاش می‌کنند، گرفته و حق مطلب را ادا می‌کنند .
وضعیت قرمز کشور در سال گذشته و امسال با آغاز ماه مبارک رمضان ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره ورزش به ویژه ورزش باستانی وارد کرده است و دل نگرانی های بسیاری را به وجود آورده است .
کرونا ورزش باستانی را از رونق انداخته است، زورخانه ها خالی از ورزشکاران شده است و مرشدین و زورخانه داران به امید روزهای بهتر لحظه شماری می‌کنند. عده‌ای با این وضعیت دچار مشکل شده‌اند و عده‌ای بازگشت به روزهای خوش را بسیار دشوار تلقی می‌کنند.
با این فرضیه باید اهالی زورخانه به فکر بیفتند و برای نجات از این تنگنای مدیران و مرشدین زورخانه ها ،چاره‌ای اندیشیده و تلاش کنند تا در این ماه این قشر به آرامش دست پیدا کنند و این وظیفه یکایک کسانی که دلشان برای این ورزش می تپد و از هیچ کوششی در جهت شکوفایی آن دریغ نمی‌کنند. رخصت پهلوانی ها بر این باور هستند که زورخانه ها دوباره اوج می‌گیرند و حال خوب به این ورزش تزریق می‌شود لذا امروز باید دستگیر کسانی باشیم که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.
به امید اینکه خیرین دوباره برای خروج از این وضعیت اقتصادی وارد گود شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>