سومین همکاری جعفر دهقان و محمد کریمی بعد از پهلوان هرگز نمی میرد و باشگاه زن ذلیلان

محمد کریمی تهیه کننده و همکار مطبوعاتی مان از همکاری مجدد با جعفر دهقان در فیلم بعدی خبر داد .
تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان و پهلوان هرگز نمی میرد از همکاری مجدد با جعفر دهقان بازیگر محبوب سینمای جنگ در فیلم فرشته مزاحم خبر داد و گفت :با صدور پروانه ساخت فیلم فرشته مزاحم، به زودی پیش تولید را آغاز خواهیم کرد و قرارداد بازیگران اصلی و فرعی را منعقد خواهیم نمود. محمد کریمی تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان با اشاره به اینکه جعفر دهقان با حضور در فیلم فرشته مزاحم هتریک خواهد کرد ،افزود: چون فرشته مزاحم یک کار کاملا کمدی است سعی کرده ایم از بازیگرانی در این فیلم استفاده کنیم که با این ژانر و فضا آشنایی کامل داشته باشند .
وی اظهار داشت :جناب آقای جعفر دهقان در این فیلم در یک نقش کاملاً جدی بازی می‌کنند و سعی هم خواهیم کرد از توانایی های ایشان نیز مجدداً استفاده بهینه ببریم .
محمد کریمی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :چون پیش‌تولید بعد از ماه صفر آغاز خواهد شد، با هیچ بازیگری وارد مذاکره نشدیم و فقط توانستیم نظر جعفر دهقان را برای حضور در این فیلم جلب نماییم. تهیه‌کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد اظهار داشت: هم اکنون منتظر دریافت پروانه نمایش فیلم باشگاه زن ذلیلان و پخش آن رسانه ملی هستیم و بعد از مشخص شدن زمان پخش این فیلم مذاکرات حضوری و نهایی با بازیگران و عوامل فیلم فرشته مزاحم را آغاز خواهیم نمود.
وی از ارائه یک طرح پهلوانی به شبکه دوم سیما نیز خبر داد و افزود :هفته گذشته به جهت ساخت یک مینی سریال با آقای ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما نشستی برگزار کردیم و به نتایجی هم برای ساخت این سریال رسیدیم که خبرهای تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>