جنجال در خانه پروانه نمایش گرفت

با تشکیل جلسه اعضای شورای پروانه نمایش، فیلم جنجال در خانه به تهیه کنندگی محمد کریمی پروانه نمایش گرفت و به زودی نیز در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.
محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان این فیلم ضمن سپاس از اعضای شورای پروانه نمایش که در این روزهای کرونایی به فعالیت خود ادامه می دهند، به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: امیدوارم با دریافت مجوز پروانه نمایش در اولین اکران خصوصی با حضور عوامل فیلم به ویژه هنرمندان و ورزشکاران از فیلم جنجال در خانه رونمایی کنیم و پس از ایام محرم و صفر پخش آن را در شبکه نمایش خانگی آغاز نماییم .
تهیه کننده فیلم اظهار داشت: در اولین اکران خصوصی که قرار است در سینما سپیده برگزار شود، از بازیگران و عوامل فیلم نیز تجلیل خواهیم کرد. جعفردهقان، سعید کریمی، لیلا بوشهری ،فریبا ترکاشوند ،حمید کریمی ،محمد رضا قربانی، مهدیار آزاد فر،حمید دبستانی یاشار یعقوبی و جواد انصافی بازیگران این فیلم هستند. جنجال در خانه توسط زنده یاد فرهاد طب نوری به رشته تحریر درآمده و محمد کریمی کارگردانی آن را بر عهده داشته است .
برخی از عوامل فیلم عبارتند از: مدیر تولید :علی نوابی، مدیر تصویربرداری: علیرضا عزت ور طراح چهره پردازی: مونا طباطبایی شیر ،طراحی صحنه و لباس :پروانه نریمانی، صدابردار :محمد رضا بیات، دستیار اول کارگردان: میترا یکتافرد، منشی صحنه :ناهید اسدیان ،موسیقی: مجتبی تیموری ،تدوین :قاسم خدابنده لو، خواننده :توحید ناصری

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>