رونمایی از فیلم جنجال در خانه در مدرسه تاریخی دارالفنون

از فیلم جنجال در خانه در مدرسه تاریخی دارالفنون با ضرب و نوای مرشد و با حضور هنرمندان و ورزشکاران رونمایی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق و همچنین روز اخلاق از فیلم جنجال در خانه به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی در مدرسه تاریخی دارالفنون رونمایی می شود.
در این مراسم قرار است از بازیگران فیلم جنجال در خانه نیز تجلیل به عمل آید و با ضرب و زنگ مرشد باستانی کاران نیز گوشه‌هایی از ورزش پهلوانی را به نمایش بگذارند .

نمایی از فیلم جنجال در خانه


تهیه کننده فیلم جنجال در خانه با تأیید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: به جهت قرار گرفتن در روزهای کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به استقبال جشن ولادت و مراسم رونمایی از فیلم جنجال در خانه خواهیم رفت. کریمی با تشکر از ریاست و معاونت مدرسه تاریخی دارالفنون به خاطر در اختیار گذاشتن این بنای زیبا و تاریخی اظهار داشت :امیدوارم در آینده نیز با تعاملاتی که با این مجموعه خواهیم داشت منشاء خدمات خیر باشیم .
تهیه کننده فیلم جنجال در خانه در پایان اظهار داشت: مولودی خوانی، اجرای موسیقی زنده از دیگر آیتم های این مراسم خواهد بود .جعفر دهقان، سعید کریمی، شهرزاد عبدالمجید، لیلا بوشهری ،جواد انصافی، محمدرضا قربانی، عباس نایی، حمید کریمی حمید دبستانی یاشار یعقوبی و مهدیار آزادفر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>