هنرمند باستانی کار دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد

رضا صفایی پور هنرمند باستانی‌کار کشورمان که به علت ضعف جسمانی و درد شدید کمر به بیمارستان آتیه تهران مراجعه کرده بود، پس از گرفتن آزمایشات مختلف و حضور یک روزه در بیمارستان به دستور پزشکان ترخیص شد و به منزل بازگشت .
هنگامه صفایی فرزند هنرمند قدیمی ضمن تایید این خبر به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :چند سالی پدرم با بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم می‌کند و همین بیماری باعث شده تا دیگر آن توان گذشته را نداشته باشد و خیلی زود خسته شود .
بازیگر فیلم پرچم های قلعه کاوه و کارگردان جوان سینما اظهار داشت :هیچ گاه فکر نمی کردم با آن همه انرژی و توانی که از پدرم سراغ داشتم او را اینقدر خسته و بی رمق ببینم چون وی خیلی پر توان و اکتیو بود و آثار مختلفش حرف های من را به اثبات می‌رساند .
صفایی پور که تجربه تهیه کنندگی را هم دارد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :هم اکنون حال پدرم خوب است و هیچ مشکلی ندارد ولی کماکان بیماری پارکینسون او را آزار می دهد .
وی در پایان بیان داشت: امیدوارم همه بیماران به ویژه هنرمندانی که در بستر بیماری هستند به زودی سلامتی خود را به دست بیاورند .
رضا صفایی پور و هنگامه صفایی‌پور چندی پیش در اولین اکران فیلم جنجال در خانه حضور داشتند و به تماشای این فیلم نیز نشستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>