زورخانه شهید شبانی نایین پایگاه عیاران و جوانمردان

زورخانه شهید شبانی نایین این روزها به محفل انس و پایگاه عیاران و جوانمردان تبدیل شده و در واقع تنها زورخانه ی شهرستان نایین است که چراغش روشن می باشد .
این زورخانه که در مرکز این شهرستان واقع شده هفته گذشته میزبان ورزشکاران و هنرمندانی بود که از تهران اسلامشهر به این شهرستان رفته بودند .
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین مراسم ورزش پهلوانی با خیرمقدم مرشد حق دوست همراه بود و پس از آن باستانی کاران نایینی و اسلامشهری به داخل گود رفتند و گوشه هایی از این ورزش را به نمایش گذاشتند.
با پایان یافتن ورزش. حکم ریاست هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان نایین توسط رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به حسین بندعلی اهدا شد که با تشویق حاضرین روبرو گشت.
مهندس رامیار رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به هنگام اعطای حکم ریاست پهلوانی و زورخانه‌ای نایین خطاب به بندعلی گفت: در زمینه شکوفایی این ورزش در شهرستان نایین از هیچ کوششی دریغ نکنید و در جهت رشد و توسعه آن قدم بردارید .
در این مراسم پیشکسوتان ورزش باستانی نایین از جمله انوشه، حسن محمدی حضور داشتند.
حسن سلطانی رئیس اسبق شورای شهر نایین، محمد کریمی صاحب امتیاز رخصت پهلوان، سید رضا حسینی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر، حمید کریمی بازیگر تلویزیون از دیگر میهمانان بودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>