ازدحام جمعیت نمایش جنجال در خانه را به تاخیر انداخت

فیلم جنجال در خانه به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی برای اهالی ورزش و هنر در یک سانس خصوصی در سینما استقلال به نمایش در آمد.

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در این مراسم، هنرمندان و ورزشکاران به یاد زنده یاد عزت الله کریمی صاحب امتیاز فقید رخصت پهلوان و فرهاد طب نوری نویسنده فیلمنامه جنجال در خانه یک دقیقه سکوت کردند و بعد از آن سعید کریمی ضمن خیر مقدم به مدعوین از عوامل فیلم به جهت حضور در این پروژه قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار ما ازدحام جمعیت در بیرون و داخل سینما در دوران کرونایی باعث شد تا درب های بالکن سینما به روی میهمانان باز شود و فیلم با دقایقی تاخیر به نمایش درآید .

در این مراسم بسیاری از چهره‌های محبوب سینما و ورزش حضور داشتند که از آن جمله می‌توانیم به نام های سید علی اکبر حیدری ،عباس محبوب، عزت‌الله رمضانی‌فر، حسن رضایی، مهوش وقاری، جعفر مختاری فر، نجات علیمرادی، مسعود رشیدی، مرتضی رحمانی، سید مهدی حیدری ،محمد و مهدی صادقی، ناصر بابایی اشاره کنیم .
جنجال در خانه محصول سال ۱۴۰۰ است که توسط فرهاد طب نوری به رشته تحریر درآمده و محمد کریمی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>