مذاکره با بازیگران فیلم فرشته مزاحم آغاز ‌شد

مذاکره با بازیگران اصلی فیلم فرشته مزاحم به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی آغاز شد.
تهیه کننده این فیلم و همکار مطبوعاتی ما از مذاکره با بازیگران نقش اصلی و مکمل تازه‌ترین کارش که در رفسنجان جلوی دوربین خواهد رفت؛ خبر داد .
محمد کریمی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در حاشیه اکران فیلم جنجال در خانه در سینما استقلال گفت : با تکمیل شدن مذاکرات با مسئولین شهرستان رفسنجان به ویژه رئیس اداره ارشاد و شهرداری رفسنجان، پیش تولید و همچنین انتخاب بازیگران اصلی و مکمل آغاز شد. تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم اضافه کرد: برای بازی در نقش های مختلف این فیلم تاکنون با جعفر دهقان ،آشا محرابی، عباس محبوب ،فرج‌الله گل‌سفیدی ، سعید کریمی و مهوش وقاری وارد مذاکره شده ایم و به زودی به امضای قرارداد خواهیم رسید.

محمد کریمی که فیلم جنجال در خانه را آماده نمایش دارد گفت: حضور آشا محرابی، فرج الله گل سفیدی و سعید و حمید کریمی در فیلم فرشته مزاحم قطعی شده است و به زودی نیز قرارداد همکاری با آنها امضا خواهد شد.

تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد اظهار داشت: مذاکره با عوامل پشت دوربین هم آغاز شده است و همچنان کار پیش تولید با سرعت بیشتری پیش می‌رود تا قبل از نوروز ۱۴۰۱ کار تصویربرداری را آغاز نماییم. تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم از تولید برنامه زنگ پهلوانی در ایام نوروز برای شبکه جام جم نیز خبر داد که جزئیات آن به زودی منتشر خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>