عبدولی: سر زمین کشاورزی کار می کنم ولی به کشتی برنمی گردم

قهرمان سال ۲۰۱۱ کشتی فرنگی جهان می‌گوید هفته‌ای ۴ جلسه تمرین کشتی انجام می‌دهد اما دیگر تصمیم ندارد به این رشته بازگردد.
«سعید عبدولی» در مورد کاری که این روزها انجام می‌دهد، اظهار داشت: سَرِ زمین خودم در اندیمشک کار کشاورزی می‌کنم و امسال گندم کاشته‌ام.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا دیگر قصد کشتی گرفتن ندارد، گفت: هفته‌ای چهار جلسه تمرین کشتی انجام می‌دهم. تصمیم به کشتی گرفتن ندارم، مگر آنکه شرایطی به وجود بیاید که در اردو حاضر شده و در یک تورنمنت خارجی خودم را محک بزنم. در غیر این صورت تصمیم به کشتی گرفتن ندارم.
عبدولی در مورد اینکه قصد ندارد کار مربیگری انجام دهد، تأکید کرد: حوصله کار مربیگری را ندارم، چون اخلاقم خاص است. در ۱۵ سالی که در اردوی تیم ملی بودم، هم‌اتاقی نداشتم و خودم تنها بودم. اهل رفیق‌بازی نبودم و همیشه هم حرفم را رُک و راست گفته‌ام. اگر هم مربی شوم، قطعاً به همین شیوه کار خواهم کرد و می‌دانم که کمتر از خیلی از مربیان نیستم که خیلی ساده هم به تیم ملی می‌رسند.
دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: برای تمامی اهالی کشتی آرزوی سلامت و تندرستی دارم و موفقیت تیم ملی را می‌خواهم. امیدوارم این بچه‌ها به هر مسابقه‌ای که می‌روند دست پر برگردند. من هم در حال حاضر کشاورز هستم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>