بازیگران فیلم احیا در برنامه شب نشینی ویژه شب های قدر

بازیگران فیلم احیا به تهیه کنندگی محمد کریمی که همزمان با فرارسیدن شب های قدر از شبکه نمایش و امید پخش گردید ،در برنامه شب نشینی ویژه شب های قدر نیز حضور پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین، سعید و حمید کریمی بازیگران فیلم احیا با حضور در برنامه شب نشینی به مجری گری مسعود روشن پژوه ضمن اشاره به روند تولیدات ورزشی به ویژه ورزش زورخانه ای ،در هنگامه شهادت مولای متقیان علی علیه السلام از علاقمندی ورزشکاران به این امام همام و برگزاری مراسم ویژه در زورخانه‌ها سخن گفتند. سعید کریمی در این برنامه با اشاره به اینکه ورزش پهلوانی باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: آشنایی من با ورزش پهلوانی باعث شد تا در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد و احیا قوانین ورزش ملی و مذهبی را درست و اصولی اجرا کنم .


وی اظهار داشت : چون پدرم در عرصه ورزش پهلوانی حضور داشت قطعاً به اتفاق برادرانم ساخت فیلم های ورزشی را در دستور کار قرار خواهیم داد و قول خواهیم داد بیشتر این اتفاقات در زمینه ورزش پهلوانی رقم بخورد.
حمید کریمی هم در برنامه شب نشینی با اشاره به این که بازیگر هستم ولی خانه اصلی من مطبوعات است، اظهار داشت: خوشحالم که با بازی در فیلم احیا در داخل گود حضور پیدا کردم و این ورزش را فرا گرفتم. بازیگر فیلم احیا اضافه کرد: در آینده سعی خواهم کرد در کنار فعالیت‌های مطبوعاتی، بازیگری را هم پیگیری کنم.
برنامه شب نشینی ویژه شب های قدر با حضور برادران هنرمند کریمی شامگاه جمعه ۲ اردیبهشت ماه از شبکه جام جم به طور زنده پخش گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>