حمایت شرکت مس سرچشمه رفسنجان از فیلم فرشته مزاحم

نشست تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم و مدیرعامل تیم فوتبال باشگاه مس رفسنجان در آخرین لحظات حضور در این شهرستان، نتایج خوب و مطلوبی به همراه داشت .
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین، آخرین نشست محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان فیلم فرشته مزاحم و حاج مجید زین الدینی مدیر عامل باشگاه فوتبال مس رفسنجان منجر به حمایت شرکت مس سرچشمه از تولید فیلم فرشته مزاحم و زنگ پهلوانی در این شهرستان شد .
در این نشست صمیمانه محمد کریمی تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم ضمن تشکر از مسئولین شرکت مس سرچشمه به جهت توسعه و گسترش ورزش در این شهرستان ،خواستار حمایت از تولیدات فرهنگی نیز شد.
تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم اضافه کرد: امیدوارم در آینده نزدیک شرکت مس سرچشمه در کنار حمایت از ورزش به طور مستمر از تولیدات مختلف سینمایی ، تلویزیون حمایت کند و دست جوانان عاشق این رشته را به گرمی بفشارد .
حاج مجید زین الدینی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیز در این دیدار صمیمانه گفت: در هر جایی که متوجه شویم می توانیم کمک کنیم ،وارد میدان می شویم و باور کنید از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و تا همین لحظه نیز از بسیاری از تولیدات هنری جوانان عاشق این رشته در شهرستان رفسنجان حمایت کرده ایم و خواهیم کرد.
حاج مجید زین الدینی اضافه کرد: با درخواست شما نیز در در خصوص اسکان بازیگران فیلم موافقت می کنیم و زمینه حضورشان را در شهرستان رفسنجان فراهم خواهیم کرد. فرشته مزاحم قرار است با توجه به قراردادهای منعقد شده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان، شهرداری رفسنجان روز ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ کلید بخورد .
این گزارش حاکی است محل اسکان بازیگران هتل هیلان رفسنجان خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>