حمید کریمی بازیگر فیلم احیاء : امیدوارم جشنواره فیلم های ورزشی باشکوه برگزار شود

حمید کریمی بازیگر فیلم احیاء به خبرنگاررخصت پهلوان آنلاین گفت : از اینکه جدیدترین کارم تحت عنوان احیا به جشنواره فیلم های ورزشی ، جشنواره بین المللی فیلم شهر و دومین جشنواره فیلم کرمان راه یافته است بسیار خوشحالم و امیدوارم این اثر در جشنواره های فوق بدرخشد و در یکی از بخش ها جوایز را از آن خود کند .
بازیگر فیلم “پهلوان هرگز نمی میرد” در ادامه اضافه کرد : در جشنواره فیلم های ورزشی هم با دو فیلم “احیا و پهلوان هرگز نمی میرد” به تهیه کنندگی محمد کریمی حضور دارم و امیدوارم جشنواره امسال با کمرنگ شدن کرونا، با شکوه برگزار شود‌.
حمید کریمی در ادامه اضافه کرد : به تازگی هم برای بازی در فیلم “فرشته مزاحم” دعوت به همکاری شده ام که امیدوارم این کار نیز مورد استقبال قرار بگیرد.
بازیگر فیلم سینمایی” رقص دلفین ها” و کوچه ژاپنی اظهار داشت: از اینکه برای بازی در فیلم “فرشته مزاحم” عازم رفسنجان هستم ، بسیار خوشحالم. چون قرار است علاوه بر حضورمقابل دوربین با مردم خون گرم این شهرستان دیدار داشته باشیم و از جاذبه های تاریخی هم دیدن کنیم.
بازیگر سریال میانبر و ناخونک در پایان ضمن تشکر از رخصت پهلوان آنلاین گفت : چون برای اولین بار است که به رفسنجان سفر می کنم ، برای حضور در این شهرستان لحظه شماری می کنم .
اعظم صبوری

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>