مهدیار آزادفر : برای حضور جلوی دوربین یا صحنه تئاتر عجله ای ندارم

مهدیار آزاد فر ۱۴ سال بیشتر ندارد ولی تاکنون در بیش از ۱۸ فیلم و سریال ایفای نقش کرده که توفیقاتی نیز برایش به همراه داشته است.
او که به تازگی بازی در فیلم سینمایی فرشته مزاحم به کارگردانی محمد کریمی را به پایان رسانده است در خصوص فعالیت های اخیرش به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین می گوید: با پایان یافتن کرونا و کمرنگ شدن این بیماری فعالیت من بیشتر شده و همین موضوع باعث گردیده در انتخابم با وسواس بیشتری عمل کنم و تن به هرکاری ندهم.
آزاد فر در ادامه اضافه کرد : هم اکنون برای بازی در یک فیلم و یک تئاتر دعوت به همکاری شده ام و همین موضوع باعث شده برای انتخاب بین دوراهی قرار بگیرم چون هم بازی در تئاتر را می‌پسندم و هم حضور جلوی دوربین .
بازیگر فیلم احیا با اشاره به اینکه باید از تولیدات هنری حمایت کنیم اظهار داشت: برای حضور جلوی دوربین و یا صحنه تئاتر عجله ای ندارم چون نتیجه کار و اثربخشی کارها برایم مهم است به همین خاطر تا اکران و نمایش فیلم فرشته مزاحم و بازتاب این اثر صبر خواهم کرد.
مهدیار آزادفر در پایان به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : امیدوارم شرایط حضور در صحنه های مختلف هنری برای علاقه مندان این رشته بیشتر از گذشته فراهم شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>