جابر صادق‌زاده: جامعه ورزش و جوان باید سالار شهیدان را الگوی زندگی خود قرار دهند

قهرمان کشتی آزاد، پهلوانی و ساحلی و دارنده لقب پهلوان باشی کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور در کاروان راهپیمایی اربعین جامعه ورزش اظهار داشت: امام حسین(ع) یکی از اسوه های کامل و الگوهای همه جانبه است و ما باید نه تنها درس حماسه، جهاد و ظلم ستیزی، بلکه درس عبودیت، سخاوت، جوانمردی و ارزش گرایی را از ایشان بیاموزیم.
به گزارش رخصت پهلوان آنلاین جابر صادق زاده، قهرمان کشتی آزاد، پهلوانی و ساحلی ضمن حضور در کاروان جامعه ورزش به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) گفت: روز اول در نجف اشرف به همراه قهرمانان جوان سراسر کشور به زیارت اقا علی ابن ابیطالب رفتیم و روز دوم عازم کربلا معلی هستیم.
دارنده ۷ بازوبند پهلوانی کشور تاکید کرد: هیچ کجا مثل زیارت اربعین هویت شیعه بودن و حسینی بودن به انسان به دست نمی دهد و خدارا شاکرم که امسال همچون سال های گذشته توفیق حضور در این سفر معنوی را به همراه جامعه ورزش کشور داشتم.
دارنده لقب پهلوان باشی کشور در ادامه با اشاره بر اینکه جامعه ورزش و جوان باید سالار شهیدان را الگوی خود قرار دهند گفت: امام حسین(ع) یکی از اسوه های کامل و الگوهای همه جانبه است و ما باید نه تنها درس حماسه، جهاد و ظلم ستیزی، بلکه درس عبودیت، سخاوت، جوانمردی و ارزش گرایی را از ایشان بیاموزیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>