ضامن آهو جلوی دوربین می‌رود

مستند ضامن آهو برای پخش از رسانه ملی در هنگام به شهادت امام هشتم شیعیان جلوی دوربین می‌رود.
محمد کریمی تهیه‌کننده مستند ضامن آهو ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : عشق و ارادتم به اهل بیت(ع) باعث شد تا به سراغ تولید مستند ضامن آهو در آستانه شهادت حضرت رضا علیه السلام بروم و همزمان با پیش تولید نذر بی بی این مستند را برای پخش در اختیار رسانه ملی قرار دهم .
تهیه کننده زنگ پهلوانی با اشاره به اینکه سری دوم این برنامه نیز به زودی در تهران کلید خواهد خورد ، اضافه کرد: در این مستند ۴۰ دقیقه ای تصاویری از حضور هنرمندان در بارگاه ملکوتی حضرت رضا پخش خواهد شد و در ادامه نیز در رثای آن امام همام با پیشکسوتان ورزش و هنر به ویژه خادمین اهل بیت و جامعه ورزش پهلوانی به گفتگو خواهیم نشست.
کارگردان ضامن آهو اظهار داشت : در آینده تصمیم گرفتم در مسیر تولیدات فرهنگی ، مذهبی و ورزشی قدم بردارم. ضامن آهو با حمایت هیئت پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر در حسینیه قمر بنی هاشم این شهرستان تولید خواهد شد و جمله ای ورزشکاران و هنرمندان جلوی دوربین مهدی رمضانی خواهند رفت .
ضامن آهو هفته آینده و همزمان با شهادت امام هشتم شیعیان به روی آنتن خواهد رفت.
محمد کریمی هم اکنون فیلم فرشته مزاحم را در مقام تهیه کننده و کارگردان آماده نمایش دارد و بزودی نیز پیش تولید نذر بی بی را آغاز خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>