سید مهدی حسینی : بازیگری را رها نمی کنم

سید مهدی حسینی چند سالی است به جمع بازیگران ملحق شده و در آثار مختلفی به ایفای نقش پرداخته است.

او که اولین کار تصویری اش جنجال در خانه به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی نام داشت پس از اولین تجربه در چندین اثر تلویزیونی ایفای نقش کرده و از حضورش در این عرصه راضی به نظر می رسد.

سید مهدی حسینی که تصمیم گرفته بازیگری را به طور جدی دنبال کند به خبرنگار خط پایان در آستانه نوروز ۱۴۰۳ می گوید : بازیگری و بازیگر شدن یکی از دغدغه‌های اصلی من بعد از تحصیل بود و همیشه نیز به این موضوع فکر می کردم تا اینکه اولین جرقه در سال ۱۴۰۰ زده شد و به دعوت محمد کریمی در اولین کار تصویری خود حضور پیدا کردم.

بازیگر فیلم جنجال در خانه با تاکید بر اینکه باید زمینه را برای رشد جوانان در عرصه‌های مختلف مهیا کنیم بیان داشت : برای رسیدن به هدفم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و با قدرت به کارم ادامه خواهم داد و بازیگری را رها نخواهم کرد به همین خاطر در آستانه سال جدید باز هم به دعوت محمد کریمی لبیک گفتم و در فیلم احیا بازی کردم.

سید مهدی حسینی با اشاره به اینکه کار بعدی من نذر بی بی به کارگردانی محمد کریمی نام داشت ،اضافه کرد: فیلم نذر بی بی در اسلامشهر تولید شد و خوشحالم که در این فیلم در کنار استاد جلیل فرجاد ، مهرداد ضیایی و سعید کریمی ایفای نقش کردم.

بازیگر فیلم جنجال در خانه با اشاره به اینکه ورزش باستانی را هم در کنار بازیگری دنبال خواهم کرد ، اظهار داشت : پیشاپیش فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ را به ملت عزیز ایران و همکاران هنرمندم تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با نمایش فیلم نذر بی بی توانسته باشم انتظارات را برآورده کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>