یزدانی و زارع خارج از گود

«حسن یزدانی» و «امیرحسین زارع» ۲ آزادکار تیم ملی در پیکارهای جهانی در آستانه آغاز لیگ برتر کشتی، هنوز با تیمی به توافق نرسیده‌اند.
رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی و آزاد از هفته دوم مهرماه آغاز خواهد شد.
تاکنون بسیاری از کشتی گیران نامدار از جمله علیرضا کریمی، رضا مومنی، امیرعلی آذرپیرا، امیرحسین فیروزپور، کیان محمودجانلو، محمدصادق فیروزپور و برخی دیگر تا کنون با تیم‌های لیگ برتری قرار داد بستند.
همچنین «محمد نخودی» دارنده ۲ مدال نقره جهان و عضو تیم ملی کشتی آزاد، «امیرمحمد یزدانی» دارنده مدال نقره جهان و عضو تیم ملی، «رحمان عموزاد» دارنده طلای جهان با تیم کشتی آزاد صنایع مازندران و «کامران قاسم‌پور» با تیم انبوه سازان هوتن قرارداد خود را امضا کردند.
این در حالی است که حسن یزدانی پر افتخارترین کشتی‌گیر کشورمان و امیرحسین زارع دارنده برنز المپیک و طلا و برنز کشتی آزاد جهان و محمدهادی ساروی دارنده برنز جهانی بلگراد در کشتی فرنگی هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده‌اند.

یزدانی سال گذشته با تیم فولادین ذوب آمل قهرمان لیگ قرار داده بسته بود که به دلیل مصدومیت نتوانست برای این تیم به روی تشک برود.
براساس قرعه کشی انجام شده، لیگ کشتی آزاد در ۲ گروه برگزار خواهد شد. در گروه (الف) پترو پالایش بیلیش تاکستان، نیروی زمینی ارتش، انبوه سازان هوتن و دانشگاه آزاد و در گروه (ب) ستارگان ساری، مقاومت البرز، شهدای پاس و صنایع مازندران حضور دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>