رحمان مقدم : زورخانه و فضای آن دوست داشتنی است

رحمان مقدم بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در حاشیه برگزاری یادبود پیشکسوتان و پهلوانان ورزش زورخانه ای در مجموعه ورزشی شهدای محله تختی به خبرنگار رخصت پهلوان گفت : زورخانه و فضای حاکم برآن دوست داشتنی است و ضرب مرشد نیز به انسان آرامش می دهد و اشعار آن نیز قابل ستایش است .
این بازیگر ۸۶ ساله سینمای ایران آنگاه اظهار داشت : چند سالی است با این ورزش بواسطه ارتباط با رخصتی ها آشنا شده ام لذا از مسئولین انتظار دارم حمایت ویژه ای از آن به عمل آورند و زمینه شکوفایی آن را مهیا کنند .
مقدم که حالا با این ورزش عجین شده ، می افزاید : به نظر من گود زورخانه تقدس دارد به همین خاطر می بایست افرادی در آن حضور پیدا کنند که به قداست آن پی برده و قوانین و مقررات آن را رعایت کنند .
این پیشکسوت عرصه بازیگری می گوید : این ارتباط به قدری زیاده شده که حالا احساس می کنم هفته ای یکبار باید به زورخانه بروم و در کنار اهالی ورزش زورخانه ای باشم .
مقدم می گوید: باید یک تیم ورزشی از سوی هنرمندان نیز در این رشته راه اندازی بشود تا جوانان نیز به تبعیت از هنرمندان ، به این ورزش روی آورند .
وی که مدتی است کم کار شده ، می گوید : همه چیز باند بازی شده است و سینما و تلویزیون از این قاعده مستثنی نیست .
این بازیگر با تاکید براینکه باید نظارت بیشتری بر تولید فیلم ها داشت ، گفت : مشکلات همچنان باقی است و کماکان افرادی که پول دارند، نقش ها را خریده پس ما باید همچنان گوشه نشین باشیم .
مقدم از رخصت پهلوان به جهت حمایت از هنرمندان قدیمی و دعوت از آنان در جمع اهالی زورخانه تشکر کرد .

محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>