شهردار رامسر آمادگی خود را برای تولیدات فرهنگی اعلام کرد

شهردار رامسر آمادگی خود را برای تولیدات فرهنگی در این شهرستان اعلام کرد.

در نشست تهیه کننده سینما و تلویزیون با شهردار رامسر ، تولیدات مختلف فرهنگی و هنری مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون تهیه و تولید برنامه های مختلف سینمایی و تلویزیونی با حمایت ویژه  نتایج مطلوبی به دست آمد .

در این نشست صمیمانه که در دفتر شهرداری رامسر برگزار گردید دکتر امینی شاد شهردار رامسر ، محمد کریمی تهیه کننده سینما و تلویزیون ، حبیب مظفری بازیگر و مجری رامسری ، خانم خدا پرست مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری رامسر حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در خصوص تولید برنامه های مختلف اعلام کردند .

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در این نشست سه ساعته تولید برنامه زنده شب یلدا با همکاری شهرداری رامسر با محوریت معرفی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و استارت آن زده شد .

دکتر امینی شاد شهردار رامسر در حاشیه این جلسه اظهار داشت : چون همیشه رویدادهای مختلف فرهنگی و ورزشی را دنبال کرده ام و خود نیز از همین خانواده هستم و به رشد و بالندگی در این دو عرصه فکر می کنم تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا با رضایت اعضای شورای شهر و دیگر نهادها ، زمینه همکاری تنگاتنگ خود را با سیمای جمهوری اسلامی ایران به طور جدی آغاز کنیم .

شهردار رامسر اضافه کرد : امیدوارم در نخستین گام بتوانیم برنامه شب یلدا را به بهترین شکل در رامسر اجرایی کنیم و در گامهای بعدی به دنبال تولیدات مختلف ورزشی و هنری برویم و از پتاسیل های حاضر در این شهرستان نیز در زمینه تولیدات این برنامه ها بهره بگیریم .

دکتر امینی شاد با اشاره به اینکه امسال شب یلدای متفاوتی خواهیم داشت ، ادامه داد : این اتفاق یک نوع خاطره بازی است ، خاطراتی که هیچگاه از ذهن ها پاک نخواهد شد .

محمد کریمی تهیه کننده سینما و تلویزیون در ادامه بیان داشت : پخش زنده برنامه شب یلدا از رامسر شروع کار ما خواهد بود و بدون شک با وجود مسئولانی دلسوز چون دکتر امینی شاد این روند ادامه خواهد داشت .

صاحب امتیاز نشریه رخصت پهلوان از ابراز لطف شهردار رامسر و حمایت از تولیدات فرهنگی تشکرکرد و گفت : با توجه به پتاسیل های موجود در این شهرستان قطعا در تهیه و تولید برنامه ها از وجود آنان استفاده خواهیم کرد و از توانایی تک تک جوانان این خطه بهره خواهیم برد .

محمد کریمی تهیه کننده برنامه شب یلدا در پایان گفت : سری سوم برنامه زنگ پهلوانی در رامسر تولید خواهد شد و در صورت توافق نهایی تله فیلم نذر بی بی نیز با حمایت شهرداری رامسر و مردم خونگرم این شهرستان جلوی دوربین خواهد رفت .

حبیب مظفری بازیگر و مجری این شهرستان نیز خروجی این نشست را عالی توصیف کرد و گفت : امیدوارم با امضای تفاهم نامه ای فی ما بین سیما و شهرداری رامسر در آینده بیشترین تولیدات در این شهرستان رقم بخورد .

این بازیگر با اشاره به اینکه از هیچ کوششی جهت تولید برنامه شب یلدا و زنگ پهلوانی دریغ نخواهم کرد اظهار داشت : شب یلدا شروع این کار فرهنگی است ولی پایان کار نیست .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>