یاور اقتداری : صدایم را به روح پرفتوح صاحب امتیاز رخصت پهلوان هدیه می کنم

یاور اقتداری خواننده قدیمی و محبوب کشورمان که با سریال روزی عقابی خوش درخشید و با قطعه ایران من نامش در اذهان حک شد برای تیتراژ پایانی فیلم سینمایی فرشته مزاحم می خواند .

وی که ارتباط نزدیکی با اهالی زورخانه هم دارد و هزار گاهی در جمع باستانی کاران حضور پیدا می کند، در گفتگویی با رخصت پهلوان آنلاین از ورزش و هنر سخن گفت که باهم می خوانیم :

شنیدیم که قصد دارید برای فرشته مزاحم قطعه ای اجرا کنید ؟

بله ، رفاقت دیرینه ام با خاندان کریمی بویژه عزت الله کریمی صاحب امتیاز فقید هفته نامه رخصت پهلوان باعث شد که قطعه ای را برای تیتراژ پایانی این فیلم اجرا کنم و در واقع صدایم را به روح پرفتوح این مرد بزرگ عالم ورزش و مطبوعات هدیه کنم .

کار خوبی از آب درآمده است ؟

درباره کار نباید به این زودی اظهار نظر کرد چون هم اکنون در مرحله سرودن شعر و تنظیم آهنگ و مراحل فنی هستیم و تا زمان نمایش و کسب نمره قبولی نباید حرفی به زبان آورد . در کل دیدن این فیلم را به همگان توصیه می کنم .

سابقه همکاری شما از گذشته شکل گرفته است ؟

خیر ، رفاقت ما و برادران کریمی به چند دهه برمی گردد ولی همکاری ما به سال ۱۴۰۱ و تولید فیلم فرشته مزاحم باز می گردد و امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه پیدا کند .

در خبرها آمده بود که در فیلم احیا نیز با این گروه همکاری داشتید ؟

بله ابتدا قرار بود برای این فیلم قطعه ای آماده کنم و به جامعه هنری و  ورزشی هدیه کنم که این اتفاق به دلیل کمبود وقت رخ نداد و فقط به عنوان بازیگر میهمان در کنار عوامل این فیلم و جامعه ورزش پهلوانی حضور داشتم .

در چه نقشی حضور پیدا کردید ؟

ایفاگر نقش خاصی نبودم چون هدفم بازیگری نیست . در این فیلم به عنوان یکی از خیرین در سکانسی در کنار جامعه ورزش پهلوانی حضور پیدا کردم.

از ورزش زورخانه ای گفتید ، چقدر با این رشته ورزشی و آئین های آن آشنایی دارید ؟

از گذشته با زورخانه و اهالی آن ارتباط داشتم و خاطرات پهلوانان را مرور می کردم ولی باور کنید با حضور در جمع رخصتی ها این شناخت بیشتر شد و حضورم به طور مستمر در زورخانه شکل گرفت . در سفرهای رخصتی ها و هنرمندان هم حضور داشتم و یک پای ثابت زورخانه شدم .

این ارتباطات ادامه پیدا خواهد کرد ؟

به جهت فراگیری نسل جوان و توسعه گسترش این ورزش و توجهات متولیان و همچنین تبلیغات گسترده قطعا بیشتر درباره این ورزش تحقیق خواهم کرد و با رخصتی ها بیشتر به زورخانه خواهم رفت .

برای اهالی زورخانه قطعه ای اجرا نمی کنید ؟

اگر فیلمی در این زمینه تولید شود و دعوتی از بنده به عمل آید قطعا یک قطعه ماندگار به پهلوانان هدیه خواهم کرد به همین خاطر امیدوارم برادران کریمی برای تولید این فیلم در آینده اقدام کنند.

آخرین باری که به زورخانه رفتید ؟

هنگام تولید فیلم احیا به تهیه کنندگی محمد کریمی در زورخانه رودهن در جمع اهالی زورخانه حضور پیدا کردم که خاطرات خوبی هم رقم خورد .

حرف آخر ؟

آرزوی سلامتی و بهروزی برای ملت عزیز ایران دارم و امیدوارم همه جوانان به آرزوهایشان برسند .

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>