حمایت هنرمند پیشکسوت رامسری از تولید فیلم نذر بی بی

 

هنرمند پیشکسوت رامسری از تولید فیلم نذربی بی در این شهرستان حمایت کرد و آمادگی خود را اعلام نمود.

به گزارش خبرنگار اعزامی رخصت پهلوان آنلاین به استان مازندران ،محمدخلج پیشکسوت هنرمند این شهرستان حمایت از هنر و هنرمند را در نشست با سازندگان فیلم داستانی نذربی بی اعلام و همکاری خود را با این پروژه اغاز کرد.

وی در آستانه جشن سنتی شب یلدا به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: چون خودم در این عرصه فعالیت دارم و با مشکلات هنرمندان در گذشته دست و پنجه نرم کرده‌ام و همیشه به دنبال شکوفایی هنر و موفقیت هنرمند بوده ام ، از جوانان عاشق هنر به ویژه فیلمسازی در حد توان حمایت خواهم کرد.

خلج که در جمع هنرمندان پیشکسوت عرصه بازیگری سخن می‌گفت، اضافه کرد: امیدوارم مسئولین و متولیان از هنرمندان پیشکسوت که اینروزها گوشه نشین شده اند و مورد بی مهری قرار گرفته اند، حمایت کنند و در زمان حیات از آنها دلجویی نمایند.

این هنرمند نام آشنا ضمن آرزوی سلامتی برای کسانی که پرچم هنر این کشور را به اهتزاز در آورده اند، گفت: پیشاپیش برای جوانان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با در اختیار گذاشتن امکانات ویژه آثار قابل قبولی را خلق کنند.

در این نشست محمد کریمی تهیه کننده نذربی بی و زنگ پهلوانی، اسدالله یکتا بازیگر قدیمی سینما، غلامرضا اصانلو بازیگر سینما و تلویزیون، حمید کریمی بازیگر فیلم احیا و مهدی رمضانی عکاس چیره‌دست حضور داشتند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>