سوادکوهی: می‌دانستم که باروز را شکست می‌دهم

ملی پوش کشتی آزاد گفت: در مسابقات جام جهانی تیم ایران مستحق قهرمانی بود.
علی سوادکوهی پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از مسابقات جام جهانی درمورد پیروزی مقابل جردن باروز آمریکایی، اظهار داشت: لطف خدا شامل حال من شد و توانستم در این دوره از مسابقات یکی از نامداران کشتی آمریکا را شکست دهم. او قهرمان جهان و المپیک بود. اتفاق خوبی رخ داد و امیدوارم مردم پذیرای این برد ناقابل باشند. این برد بعد از ۱۵ سال اتفاق افتاده و باید زودتر از اینها رخ می‌داد، اما قسمت این بود.
وی ادامه داد: تیمی که به این مسابقات اعزام شد تیم جوانی بود. بازیکنان تجربه کافی را کسب کردند. شرایط ملی پوشان خوب بود. تیم ایران مستحق قهرمانی بود اما اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم مدال طلا بگیریم. امیدوارم در مسابقات آینده بتوانیم بهتر ظاهر شویم و دل مردم را شاد کنیم.
سوادکوهی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد که بتواند باروز را شکست دهد یا خیر، عنوان کرد: دومین بار بود که با او روبرو می شدم. نخستین بار در ترکیه به مصاف او رفتم و به اشتباه داوری نتیجه را واگذار کردم. این بار در خاک آمریکا توانستم او را شکست دهم. در وقت اول از حریف عقب افتادم اما ناامید نشدم، چون می دانستم برنده می شوم. برنامه ای که برای باروز داشتیم را به خوبی پیاده کردم.

ملی پوش کشتی آزاد گفت: نظر لطف خدا بود که در آمریکا مردم از من امضا و با من عکس گرفتند. در ایران هم باید بگویم که کشتی ورزش اول کشور است و همیشه این رشته پرچمدار و آبروداری کرده است. شرمنده مردم شدیم و امیدوارم در مسابقات آینده بتوانیم بهتر کار کنیم و باعث شادی دل مردم شویم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>