دبیر: کتاب زندگینامه بزرگان کشتی چاپ می‌شود

رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه الگوی ورزشکاران ما شهدای ورزشکار است، گفت: هم کتاب شهدای ورزشکار و هم زندگینامه قهرمانان این رشته ورزشی چاپ خواهد شد.
مراسم رونمایی از سردیس کشتی‌گیر شهید سجاد عفتی  با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون، خانواده شهید عفتی و برخی از ملی‌پوشان کشتی از جمله کامران قاسم‌پور، حسن یزدانی، امیرمحمد یزدانی، رحمان عموزاد، امیرحسین زارع، احسان امینی مربی تیم ملی آزاد، علی محمدی مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد .
دبیر در این مراسم اظهار کرد: باور دارم که توسل به شهدا در راه‌اندازی بسیاری از کارهای مهم زندگی ما نقش دارند. شهدای کشتی‌گیر از مکتب پهلوانی بودند که راه و رسم جوانمردی و اهل بیت است.
وی ادامه داد: تاکید بر ترویج فرهنگ و ایثار شاید منتقدانی داشته باشد اما راه و صراط مستقیم ورزش است و خیلی از کتک‌هایی که من خوردم به خاطر پافشاری بر این فرهنگ است.
دبیر این را هم گفت: آیین رونمایی از چهارمین کتاب شهدای کشتی‌گیر فردا برگزار می شود. تمام کارهایی که در کشتی انجام شده به لطف و توسل به شهدا است. الگوی اصلی ورزشکاران ما شهدای ورزشکار هستند. جامعه کشتی ۱۵۰۰ شهید دارد و این مایه فخر این ورزش است.
رییس فدراسیون کشتی گفت: البته ما کتاب زندگینامه بزرگان کشتی را نیز در دست تدوین داریم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>