سجادی : تمام تلاش خود را می کنم تا دل هواداران استقلال را شاد کنم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا اگر زمانی باقی مانده باشد بتوانم مشکلات این باشگاه را حل کنم.

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی با اشاره به مشکلات ورزشی و مالی باشگاه استقلال اظهار داشت:‌ با توجه به اتفاقات ۲ سال گذشته، برخی دیون و مطالبات بین‌المللی به استقلال تحمیل شد و باید برخی تسویه حسابها صورت بگیرد. این مشکلات مربوط به زمان کنونی نیست بلکه از بیش از ۲ سال پیش و با رفتن سرمربی این تیم ( استراماچونی) به وجود آمد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مطالبات باشگاه بیشتر مربوط به بدهی خارجی است و با کسی بر سر این قضیه شوخی ندارند و ما نیز از این بدهی آگاه بودیم و باید پرداخت می شد. ما هم منابعی در اختیار مدیریت تیم قرار دادیم تا یک سری تسویه حساب‌ها صورت می‌گرفت اما مطالبات زیاد بود. توضیحاتی که معاونت‌های مختلف وزارت به من دادند نشان از انباشت بدهی دارد. در نهایت باشگاه با کمبود وقت مواجه شد و مشکلاتی به وجود آمد که اکنون شاهد آن هستیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تلاش‌های این وزارت‌خانه برای حل مشکل آبی‌پوشان گفت: آنچه به عنوان حمایت بر عهده وزارت ورزش بوده انجام شده است و نهایت تلاش را انجام می‌دهیم تا با ادامه مذاکرات با افرادی که مطالباتی از استقلال دارند، از فرصت باقیمانده استفاده کنیم تا استقلال از آسیا حذف نشود. البته این هم باید در نظر بگیریم که ممکن است مهلت به پایان رسیده باشد. مطالب در زمینه حذف استقلال در آسیا زیاد است و باید بررسی کنیم که آیا مهلتی برای حضور مجدد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مانده است.

سجادی در پایان گفت: تمام توان خود را برای حل مشکل باشگاه به کار خواهد گرفت تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>