احیا در شب های احیا به روی آنتن می رود

فیلم داستانی احیا در شب های احیا از شبکه های امید ، پنج سیما، جام جم ۲،۱، ۳ به روی آنتن خواهد رفت .

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین در آستانه فرارسیدن شب های لیالی قدر تله فیلم احیا به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی از شبکه های مختلف تلویزیونی به روی آنتن خواهد رفت تا علاقمندان فیلم های مذهبی با انتخاب ساعت و شبکه مورد نظر به تماشای این فیلم ۳۰ دقیقه ای بنشینند.

این گزارش حاکی است تله فیلم احیا در روز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه امید در اولین پخش مجدد به روی آنتن خواهد رفت و پس از آن نیز شبکه های جام جم و پنج سیما مبادرت به پخش این فیلم خواهند کرد .

در فیلم احیا که روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ساعت ۸:۲۰ از شبکه جام جم ۳ به روی خواهد رفت بازیگرانی چون سعید کریمی ، فرج الله گل سفیدی ، مهدیار آزادفر ، حمید کریمی ، علی زارع پور ، سید رضا حسینی ، عباس بابایی ، عرفان عزیزی و زنده یاد مهدی صباغی حضور دارند و نقهشای اصلی و فرعی را ایفا می کنند.

این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ است و بارها بارها از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شده و بزودی در پلفترم فیلیمو قابل مشاهده خواهد بود .

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین شبکه جام جم ۲ ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه روز دوشنبه ۲۱ فروردین این فیلم را پخش خواهد کرد و شبکه جام جم یک نیز روز سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲ این فیلم را به روی آنتن خواهد برد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>