تماشای رایگان فیلم جنجال در خانه در فیلیمو

فیلم جنجال در خانه به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی به طور رایگان در فیلیمو قابل مشاهده است .

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین فیلم سینمایی جنجال در خانه که بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی به روی آنتن رفته ، این بار در پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده است و ایرانسلی ها می توانند به طور رایگان به تماشای این فیلم خانوادگی بنشینند. فیلم جنجال در خانه که محصول سال ۱۴۰۰ است توسط زنده یاد فرهاد طب نوری به رشته تحریر درآمده و محمد کریمی در مقام تهیه کننده و کارگردان این فیلم را در استان یزد و شهرستان های میبد و اردکان تولید کرده است.
در فیلم جنجال در خانه که در سایت تلوبیون هم قابل مشاهده است بازیگرانی چون سعید کریمی ، جعفر دهقان ، شهرزاد عبدالمجید ، لیلا بوشهری ، فریبا ترکاشوند ، حمید کریمی ، حمید دبستانی ، مهدیار آزادفر ، عباس نایی ، محمدرضا قربانی ، رضا شریف ، حسین بهرامی ، هستی افضلی ، فرناز طباطبایی ، یاشار یعقوبی حضور دارند و نقش‌های اصلی را ایفا می کنند.
اعلا مدیر متشخص و موفقی است که در کارش نیز موفق می باشد اما او در خانه و بین خانواده بسیار مظلوم است. او توسط دوستش حسام با انجمنی آشنا می‌شود که آموزش این مردان را بر عهده دارد ، حضور اعلا در این انجمن و شرکت در این کلاسها و روبرو شدن با دوستان جدید ، ماجرا های جدیدی را برایش خلق می‌کند تا اینکه … این خلاصه‌ای از فیلم جنجال در خانه است که به تازگی به پلتفرم فیلیمو ورود پیدا کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>