رئیس رسانه ملی : سهم پرداختن به قهرمانی ها باید در تولیدات تلویزیونی پررنگ شود

رئیس رسانه ملی در مراسم تقدیر از قهرمانان ورزش کشورمان ، با برشمردن وجوه رسانه ای حضور ورزشکاران ایرانی در رقابت های گوناگون ، انتقال پیام بزرگ منشی ایرانیان به جهان در اثر نمایش خوی جوانمردی و پهلوانی در رفتار و نوع سلوک و منش آنان در میدان های ورزشی را عاملی دانست که نشان می‌دهد ورزشکاران خود در قامت رسانه این قابلیت را دارند که پیام رسان ایران و عظمت و شکوهش به جهانیان باشند و از این رو هم رسانه ملی و هم ملی‌پوشان ایرانی باید قدر این جایگاه و قابلیت را بدانند .

این سخنان در آیین اختتامیه جشنواره بزرگ بهترین های ورزش ایران در سال ۱۴۰۱ ابراز شد که به میزبانی شبکه ورزش برگزار گردید.

جبلی در این مراسم ضمن قدردانی از حضور ورزشکاران و مدال آوران ورزش ایران ، ورزشکاران را در عین قهرمانی در عرصه ورزش ، نمایندگان رسانه ای در آن سوی مرزها دانست و اظهار داشت : یک ورزشکار به تنهایی در میدان های جهانی این ظرفیت را دارد که تاریخ ملت و افتخارات میهنش را به رخ دنیا بکشد.

وی بیان داشت : وظیفه ما در رسانه ملی به نمایش گذاشتن این قهرمانی است و سهم پرداختن به این نوع قهرمانی ها در تولیدات تلویزیونی باید پررنگ شود.

فاطمه اشرفی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>