علیرضا نائینی : زنده یاد “عزت الله کریمی” نمونه بارز انسانیت بود

علیرضا نایینی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در حاشیه اکران فیلم سینمایی تاوان به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : زنده یاد “عزت الله کریمی” نمونه بارز انسانیت بود و همکاری با ایشان در مطبوعات کشور برایم لذت بخش بود.

بازیگر فیلم آژانس شیشه‌ای با اشاره به اینکه خوشحالم که دوباره فرزندان وی را ملاقات کردم ، اظهار داشت : امیدوارم “رخصت پهلوان” همیشه چراغش روشن باقی بماند چون نام عزت الله کریمی بر تارک آن می‌درخشد.

علیرضا نایینی اضافه کرد : این روزها نشریات کاغذی با مشکلات بسیاری برای چاپ و انتشار روبرو هستند به همین خاطر از متولیان انتظار دارم یاری گر نشریاتی تخصصی به ویژه “رخصت پهلوان” باشند.

وی که با چشمانی اشکبار از خدمات “عزت الله کریمی” نام می‌برد ، اظهار داشت : “عزت الله کریمی” در روزنامه کیهان تمام هم و غم خود را برای شکوفایی ورزش باستانی به کار بست و عشقش هم ورزش باستانی بود ، چون خودش فرزند گود پهلوانی بود.

بازیگر فیلم مصلحت بیان داشت : هم اکنون دو قرارداد بازی دارم که هیچکدام عملیاتی نشده است ولی امیدوارم در آینده بتوانم همکاری خوبی با برادران کریمی فرزندان رفیق عزیزم “عزت الله کریمی” داشته باشم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>